موقعیت فعلی شما : خانه/کودک آزاری
221410
۲۵ بهمن ۱۳۹۹

گزارش ریاست اداره بهزیستی نیشابور در خصوص ماجرای کودک آزاری

رییس اداره بهزیستی نیشابور در خصوص ماجرای کودک آزاری منتشر شده در فضای مجازی گزارشی به این شرح به خبرنگار ما اعلام کرد.

به گزارش کودک پرس ،علی صدر اظهار داشت: جمعه بعد از ظهر مقارن با ساعت ۱۷ طی تماس یکی از خبرنگاران مستقر در شهرستان در جریان انتشار یک کلیپ کودک آزاری قرار گرفتیم که لهجه شخص کودک آزار مشخص می کرد مربوط به نیشابور است،در همان لحظات اولیه موضوع به دادستانی انعکاس یافت و همچنین پلیس فتا در جریان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در کمتر از یک ساعت رئیس پلیس فتا در تماس با بهزیستی نیشابور اطلاع داد کودک آزار شناسایی، بازداشت و تحت بازجویی است.

رئیس اداره بهزیستی نیشابور افزود: تحقیقات نشان می دهد فیلم مربوط به یک سال قبل است که با مفقود شدن گوشی کودک آزار، شخصی که گوشی را پیدا کرده اقدام به انتشار فیلم کرده است. کودک آزار پسر عمه کودک ۱۱ ساله بوده که کودک در مغازه آپاراتی اش، شاگردی می کرده و به علت دیر رسیدن به سر کار مورد آزار قرار گرفته است.

صدر افزود:همکاران اورژانس اجتماعی و  اداره بهزیستی شهرستان نیشابور پس از اطلاع از کودک آزاری وارد عمل شدند و طی مصاحبه با خانواده  و کودک مشخص شد مادر کودک خانه دار و پدرش کارگر روز مزد است و هم اکنون کودک مشکل خاصی از لحاظ روحی و روانی ندارد و تحت مراقبت خانواده اش قرار دارد.

دکتر صدر در پایان از اقدام به موقع و در لحظه پلیس فتای شهرستان نیشابور تقدیر و تشکر کرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار