موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
221356
۲۱ بهمن ۱۳۹۹

۲۰۰کودک یتیم شهرستان میبد تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند

بهشتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میبد گفت: با همکاری قرارگاه حاج قاسم سلیمانی 200 کودک یتیم در شهرستان میبد تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند.

به گزارش کودک پرس ،مصطفی بهشتی پیش از ظهر امروز در نشست خبری نشست خبری ستاد یادواره شهدای شهرستان‌های میبد و اردکان دومین کنگره ملی ۴ شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد که در حسینیه آقا برگزار شد، گفت: پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه در مصلی آیت‌الله اعرافی با حضور مدیر حوزه‌های علمیه هشتمین یادواره شهدای شهرستان میبد برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میبد با بیان اینکه در بحث کنگره 4 هزار شهید استان یزد طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ان‌شاءالله در 40 عرصه نهضت خدمات رسانی در دستور کار است، افزود: با توجه به شیوع و ویروس کرونا، سپاه شهرستان میبد از یک سال گذشته تا به امروز اقدامات مختلفی انجام داده و از ظرفیت تمام خیرین و پایگاه‌های بسیج و معتمدین استفاده شده تا بتوانیم اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح شهید سلیمانی 52 پایگاه مقاومت بسیج را به 52 پایگاه سلامت در سطح شهرستان یزد تبدیل کردیم، اذعان داشت: در طول یک سال گذشته با همراهی خیرین و مجموعه‌های دیگر بیش از 50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

بهشتی به توزیع بیش از 4 هزار بسته بهداشتی در طرح شهید سلیمانی در شهرستان میبد اشاره و اضافه کرد: در سطح محلات نیز بیش از 10 هزار بسته بین خانواده‌ها توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میبد در خصوص سرپرستی ایتام در این شهرستان، گفت: 200 کودک بی‌سرپرست در شهرستان میبد توسط کمیته امداد با همکاری قرارگاه حاج قاسم سلیمانی تحت پوشش قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان میبد اولین شهرستان در استان یزد بود که در بحث شیفت ایثار کارگری ورود کرد، اظهار داشت: در شهرستان میبد 560 کارخانه وجود دارد که با صحبت با تمام این کارخانه در بحث شیفت ایثار کارگری اقدامات اثربخشی صورت گرفت.

بهشتی با بیان اینکه 100 سری جهیزیه با همکاری کارخانه جات شهرستان میبد و خیرین بین زوجین نیازمند توزیع شد، اضافه کرد: این کار با همکاری قرارگاه حاج قاسم سلیمانی انجام گرفت که امیدواریم با برگزاری یادواره شهدای شهرستان میبد نیز بتوانیم این آمار را افزایش دهیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار