موقعیت فعلی شما : خانه/کودکان محروم
221192
۱۸ بهمن ۱۳۹۹

از والیبال ساحلی تا فوتبال کودکان کار در دهه مبارک فجر

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری ویژه برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،امیر محسنی در خصوص ویژه برنامه‌های این سازمان در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزاری مراسم دهه فجر با شکل و شمایل متفاوتی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های ورزشی ویژه شهروندان در ایام الله دهه مبارک فجر افزود: گردهمایی طرح پویا (طناب زنی) در چهار پهنه پایتخت، گرامیداشت دومین سالگرد دوشنبه‌های ورزشی، تور دوچرخه سواری، اجرای بسکتبال خیابانی، فوتبال گل کوچک، فوتبال کودکان کار، اولین دوره مسابقات لیگ داژبال دختران تلاشگر، فوتبال آدمکی، مسابقات والیبال ساحلی، رقابت‌های مادر و کودک و … از جمله برنامه‌های سازمان ورزش در این ایام است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در جهت ورزش شهروندی در این ایام نقش به سزایی داشته باشیم، اظهارکرد: از برنامه‌های خاص سازمان در این روزها طرح “سفیران ورزش شهروندی” است؛ چراکه در این طرح می‌خواهیم از ظرفیت مردمی و اجتماعی قهرمانان و نام آوران ورزش پایتخت در راستای توسعه ورزش شهروندی و فعالیت‌های مرتبط در سطح مناطق ۲۲ گانه استفاده بهینه را داشته باشیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار