موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
221177
۱۶ بهمن ۱۳۹۹

دیدار امام جمعه ایلام با کودکان بی سرپرست در جشنی متفاوت

همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و روز مادر و همچنین دهه‌مبارک فجر جشن تکلیف کودکان بی سرپرست و بد سرپرست ایلام شامگاه چهارشنبه در شیرخوارگاه بهزیستی برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ،این آیین معنوی و فرهنگی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان وجمعی از مسوولان بهزیستی برگزار شد.

این جشن متفاوت از جشن های تکلیف عادی بود، کودکانی که ورودشان به بهار عبادت و بندگی را نه در کنار پدر و مادر بلکه در کنار مسوولان استان و کارکنان بهزیستی در فضایی صمیمی جشن گرفتند. شاید بخاطر همین تفاوت بود که وقتی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برای سخنرانی دعوت شد، وی در بیاناتی غیر رسمی و با زبانی کودکان و پدرانه با کودکان سخن گفت.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار با تبریک این جشن به کودکان آنها را به انجام کارهای نیک و پرهیز از اعمال زشت دعوت کرد و تکلیف شرعی آنها را در آینده بیان کرد.

در ادامه «سعید بابایی» مدیر کل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور نیز در این آیین با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و تبریک جشن تکلیف به کودکان گفت: ورود به سن عبادت از مهمترین مراحل زندگی هر فرد بوده و برگزاری این جشن در سالروز میلاد بانوی دو عالم اقدامی ارزشمند و فرخنده است.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این آیین با تبریک میلاد بانوی دو عالم گفت: حمایت از کودکان بد سرپرست و بی سرپرست یکی از فعالیتهای این سازمان بوده و هم اکنون شماری از این کودکان از خدمات بهزیستی برخوردارند.

در ادامه کودکان مکلف و شرکت کنندگان نماز مغرب و عشا را به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام اقامه کردند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار