موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
221150
۱۶ بهمن ۱۳۹۹

برگزاری وبینار پویش کودک سایبری

رئیس اداره تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری در سومین روز از کودکان سایبری در وبینار آموزشی با حضور بیش از400 مدیر برتر ناحیه شش آموزش و پرورش حضور یافت.

به گزارش کودک پرس ،رئیس اداره تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری ،سرهنگ هادی شرکا به مناسبت سومین روز از پویش کودکان سایبری در جمع مدیران ناحیه شش آموزش و پرورش که به صورت وبینار آموزشی برگزار شد حضور یافت.

وی در جمع بیش از 400مدیر برتر ناحیه شش آموزش و پرورش گفت: از سبک متفاوت دنیای امروز بویژه در دوران کرنا و آموزش های لازم درخصوص مطالبی را در قالب وبینار آموزشی و نشر آن در شبکه شاد خبر داد.

سرهنگ شرکا در ابتدا با تبریک روز زن به کلیه بانوان ایران زمین بویژه  مدیران حاضر در وبینار از پویش کودکان سایبری که به مناسبت ده ساله شدن پلیس فتا و ضرورت اهمیت آن در رابطه با فرهنگ سازی و پیشگیری از وقوع جرم انتخاب شده است، مطالبی را بیان کرد.

محور مطالب ارائه شده توسط رئیس اداره تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری آموزش استفاده صحیح از بستر اینترنت ، کنترل و نظارت صحیح کودکان در این بستر و استفاده از فضای وب اختصاصی کودکان ، انجام بازی های متناسب کودکان و پیشگیری از اعتیاد اینترنتی بود

در بخش دیگر وبینارآموزشی که به مدت 90دقیقه به طول انجامید سرهنگ شرکا از لزوم کاستن شکاف دیجیتالی بین دانش آموزان و والدین خبر داد و در این حوزه با طرح پرونده های مصداقی حساسیت موضوع را بیان داشت.

شرکا به مدیران و مدرسین حاضر در جمع توصیه کرد: معلمان در کنار والدین می توانند در فضای مجازی با کودکان همراه شده و در مورد ویژگی ها و ابزار های این فضا با کودکان و دانش آموزان ارتباط دوستانه و صمیمانه تری ایجاد کرده تا در صورت بروز هرگونه مشکل و آسیبی کودکان بدون هراس براحتی بتوانند طرح موضوع کرده و از افراد سودجو و فرصت طلب و بعضاً قلدران سایبری در امان بمانند.

گفتنی است پليس فتا ازشهروندان دعوت می کند با پیوستن به پویش سایبری و مراجعه به صفحه کودکان سايبري در وب سايت پليس فتا به نشاني WWW.CYBERPOLICE.IR/CYBERKIDS ، ضمن همراهي در پويش اين پليس، حامي کودکان در فضاي مجازي باشند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار