موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
221108
۱۵ بهمن ۱۳۹۹

هنرهای نمایشی ابزاری قوی برای انتقال مفاهیم به کودکان است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا گفت: هنرهای نمایشی ابزاری قوی برای انتقال مفاهیم اخلاقی، تربیتی و آشنایی بیشتر کودکان با ادبیات کهن و تاریخی این سرزمین است.

به گزارش کودک پرس ،سعید طبیبیان ظهر چهارشنبه در جشن بزرگداشت مقام مادر و چهل دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از اهداف در حوزه فرهنگی هر جامعه و کشوری، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است که در همین راستا فعالیت‌های بسیار مؤثر در شهرستان شهرضا انجام شده است.

وی افزود: تمامی کودکان ما باید به داستان‌های تاریخی و رویدادهای کشور آگاه باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در امر آشنایی کودکان با تاریخ کهن تصریح کرد: دو موسیقی نمایش شاد توسط مدرسه گلهای زندگی به نام‌های «موش و گربه» و «هفت شب هفت قصه» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد آماده شده است.

طبیبیان عنوان کرد: موسیقی نمایش موش و گربه در شب گذشته از طریق فضای مجازی پخش و خوشبختانه بازخورد بسیار خوبی از طرف شهروندان شهرضایی دریافت شد.

وی بیان کرد: موسیقی نمایش هفت شب هفت قصه در خصوص مقام زن در جامعه است که در هفته‌ی آینده تقدیم نگاه‌های گرم مردم شهرستان شهرضا می‌شود.

گفتنی است این برنامه به همت فرمانداری شهرستان شهرضا و همکاری دستگاه‌های اجرایی فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش پرورش و اداره ورزش و جوانان برگزار گردید و در پایان مسئولان شهرستان از تمامی عوامل ساخت دو موسیقی نمایش شاد تجلیل کردند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار