موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
221079
۱۴ بهمن ۱۳۹۹

برگزاری نشست «نگاهی به شعر کودک و نوجوان در حوزه دفاع مقدس» در زنجان

به مناسبت گرامیداشت چهلمین و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نشست «نگاهی به شعر کودک و نوجوان در حوزه دفاع مقدس» با بررسی آثار لیلا عبدی به همت محفل ادبی استاد رضا روزبه اداره کل کتابخانه های عمومی زنجان برگزار می شود.

به گزارش کودک پرس ،به مناسبت گرامیداشت چهلمین و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نشست «نگاهی به شعر کودک و نوجوان در حوزه دفاع مقدس» با بررسی آثار لیلا عبدی با حضور غلامرضا بکتاش، متخصص حوزه شعر کودک و نوجوان و فاطمه سلیمانی، شاعر و منتقد حوزه شعر کودک و نوجوان به میزبانی محفل ادبی استاد رضا روزبه اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۶ در سالن جلسات کتابخانه سیدافضل موسوی زنجان برگزار می شود.

در این نشست کتاب های «سنگری از بالش»، «هشت سین»، «نامه های قدیمی»، «جشن تولد» و «شکوفه های انار» توسط غلامرضا بکتاش، متخصص حوزه شعر کودک و نوجوان و فاطمه سلیمانی، شاعر و منتقد حوزه شعر کودک و نوجوان مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

همچنین به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت دهه مبارک فجر و به همت ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب اداره کل کتابخانه های عمومی استان، جلسه هم اندیشی «سبک زندگی عفیفانه» با حضور زهرا علمی فرد، مدرس دانشگاه، مدیر حوزه علمیه نور الزهرا زنجان و مشاور خانواده در فضای مجازی برگزار می شود.

علاقمندان می توانند روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه ساعت ۱۱ صبح از طریق پیوند https://www.skyroom.online/ch/zanjanpl/mahfel-adabi-roozbeh-zanjan  و با انتخاب گزینه مهمان در این نشست شرکت کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار