موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
220986
۱۲ بهمن ۱۳۹۹

اجرای کتابخانه سیار با عنوان بچه های ایران به مناسبت دهه فجر

برنامه کتابخانه سیار همراه با کتابخوانی و اهدای کتاب ویژه کودک و نوجوان با عنوان بچه های ایران همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در مناطق منتخب تهران برگزار می شود.

به گزارش کودک پرس ،به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه کتابخانه سیار همراه با کتابخوانی و اهدای بسته های کتاب ویژه کودک و نوجوان، ایجاد کتابخانه های سیار، خلاقیت کودک، قصه های ایران زمین، ساخت پرچم جمهوری اسلامی ایران، آموزش بلندخوانی، اوریگامی و دست سازه های کاغذی ، ایستگاه نقاشی و نمایش خیابانی با عنوان بچه های ایران از 12 تا 22 بهمن در پنج محله کم برخوردار تهران برگزار می شود.

این برنامه که با توجه به نبود کتابخانه در برخی مناطق کم برخوردار و با هدف ایجاد امکان امانت دادن کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی اجرا می شود، که در ده منطقه منتخب با مشارکت فعالین حوزه فرهنگ و همکاری نیروهای جهای برگزار می شود.

گفتنی است اجرای این برنامه ها از طریق اتوبوس های تدارک دیده شده برای برنامه انجام شده و کودکان و نوجوانان محلات گفته شده می توانند به صورت رایگان از برنامه های بچه های ایران در ایام دهه فجر استفاده کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار