موقعیت فعلی شما : خانه/کنوانسیون حقوق کودک
220978
۱۲ بهمن ۱۳۹۹

جمهوری اسلامی جزو مجامع پیشرو در حمایت از حقوق کودک و نوجوان است

معاون وزیر دادگستری با اشاره به برگزاری کنفرانس تخصصی و سیزدهمین مدرسه زمستانه حقوق کودک در بوشهر گفت: مدرسه حقوق کودک با موضوع‌های خشونت علیه کودکان، کودکان کار و خیابان، بازمانده از تحصیل در همه استان‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،از برگزاری کنفرانس تخصصی 2 روزه و سیزدهمین مدرسه زمستانه حقوق کودک در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این برنامه  با موضوع‌های محوری خشونت علیه کودکان، کودکان کار و خیابان، بازمانده از تحصیل و حمایت قضایی و اجتماعی از کودکان برگزار شده است.

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری با اشاره به تشکیل دفتر حمایت قضایی از اطفال و نوجوانان در  دستگاه قضایی استان‌ها افزود: این دفاتر در معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و دادگستری‌ها راه‌اندازی شده است.

وی، با بیان اینکه آموزه‌های دینی توجه ویژه‌ای به حقوق کودک کرده است تصریح کرد: در حمایت و دفاع از حقوق کودک و نوجوان نظام جمهوری اسلامی، از  مجامع بین‌المللی پیشرو محسوب می‌شود.

عباسی هدف از برگزاری کنفرانس تخصصی و مدرسه حقوق کودک را آشنا کردن مردم و مسئولان با چالش‌ها و مسائل و مشکلات کودکان دانست و تاکید کرد: مدرسه حقوق کودک در برخی استان‌ها برگزار شده و در مابقی استان‌ها هم برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار