موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
220962
۱۲ بهمن ۱۳۹۹

راه اندازی مرکز تخصصی « مسجد، مادر و کودک» توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور

میرزایی نسب با اشاره به اجرای موفق طرح « کوثر رسالت» در ۱۰ استان کشور گفت: مرکز تخصصی با عنوان « مسجد، مادر و کودک» در ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور راه اندازی می شود.

به گزارش کودک پرس ،مجتبی میرزایی نسب، مدیر دفتر فرهنگی و تولید محتوا ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در گفت و گو با خبرنگار در یزد با اشاره به اجرای طرح « کوثر رسالت» گفت: یکی از طرح ها و برنامه های دفتر فرهنگی این ستاد در سال های قبل، برنامه ریزی بر اساس نام ائمه اطهار بوده که طرح « کوثر رسالت » نیز با موضوع سبک زندگی حضرت زهرا (س) در همین راستا در دستور کار ما قرار گرفت.

وی افزود: این طرح در سال های گذشته بر اساس آموزش محوری و تربیت مربی اجرا شد که ذیل آن طرح « هر مادر یک مربی قرآنی» با توجه ویژه به تعلیم و تربیت در خانواده و مادر برنامه ریزی شد و با توجه به این که تربیت مادر نیز مورد تاکید ویژه حضرت زهرا (س) نیز بوده سعی شده سبک زندگی این بانوی اسلام در دستور کار قرار گیرد.

مدیر دفتر فرهنگی و تولید محتوا ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور بیان کرد: ما سعی کردیم شبکه مادران و مربیان قرآنی را در حوزه فعالیت کانون های مساجد دنبال کنیم که سال گذشته در 10 استان این طرح را اجرا کردیم و نزدیک به هزار نفر از مربیان و مادران از این طرح استفاده کردند.

میرزایی نسب بیان کرد: امسال با توجه به شرایط کرونایی و اجرای آموزش ها به صورت غیر حضوری، برنامه ریزی ها متفاوت انجام شد و با تغییر 4 استان در بین 10 استان، این طرح اجرایی شد و استان یزد نیز به عنوان اولین استان این طرح را اجرا کرد.

وی افزود: ما سعی داریم پس از شبکه سازی با تاییدات نهایی ستاد مرکزی، مرکز تخصصی با عنوان « مسجد، مادر و کودک» را راه اندازی کنیم تا بتوانیم احیای سنت های دینی را در این قالب ها دنبال کنیم.

مدیر دفتر فرهنگی و تولید محتوا ستاد هماهنگی کانون های مساجد بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با توجه به اساسنامه کانون های فرهنگی هنری در مساجد کشور، باشگاه های خانواده محور با نگاه ویژه به خانواده را راه اندازی کرده و برنامه ریزی و تمرکز بهتری در این جهت داشته باشیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار