موقعیت فعلی شما : خانه/پزشکی و سلامت
220929
۱۱ بهمن ۱۳۹۹

خانواده کودک افغانستانی برای معالجه وارد ایران شدند

فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: خانواده دختربچه‌ای 2 ساله ساکن در یکی از روستاهای مرزی کشور افغانستان که به‌علت جراحات شدید وارده به دخترشان در اثر حادثه، به نوار مرزی مراجعه کرده بودند با همکاری مرزبانان وارد خاک ایران شدند.

به گزارش کودک پرس ،سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: خانواده دختربچه‌ای 2 ساله ساکن در یکی از روستاهای مرزی کشور افغانستان که به‌علت جراحات شدید وارده به دخترشان در اثر حادثه، به نوار مرزی مراجعه کرده بودند با همکاری مرزبانان وارد خاک ایران شدند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: پس از بررسی موضوع با توجه به وخامت حال فریبا دختربچه 2 ساله افغان و همچنین نبود امکانات بیمارستانی در کشور افغانستان، این دختربچه توسط مرزبان کشور مقابل به مرزبان جمهوری اسلامی ایران معرفی و به‌همراه پدر و مادرش جهت درمان با همکاری و مساعدت مسئولان فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، وارد خاک کشورمان شدند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، وی ضمن قدردانی از مرزبانان جهت انجام این اقدام انسان دوستانه و آرزوی سلامتی برای دختربچه افغان خاطرنشان کرد: مقرر شد پس از معالجه این کودک، خانواده وی کشور ایران را ترک و به روستای خود بازگردند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار