موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
220911
۱۱ بهمن ۱۳۹۹

اکران آثار منتخب دومین دوره مسابقه نقاشی کودکان تهران در سطح شهر

شهردار منطقه ۶تهران در بازدید از آثار برگزیده دومین دوره مسابقه نقاشی کودکان تهران در خانه هنرمندان، از اکران منتخب این آثار در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،تورج فرهادی، شهردار منطقه ۶ تهران در بازدید از دومین دوره مسابقه نقاشی کودکان تهران، گفت: نگاه خاص، خالص و بدون کدورتی که در کودکان نسبت به جریان زندگی وجود دارد در آثاری که در مسابقه نقاشی کودکان ارائه شده است، به خوبی نمایان است. چقدر خوب است که بتوانیم در شهر شرایطی ایجاد کنیم تا بتوانیم با نگاه کاملا انسانی و خالصانه کودکان و حسن کودکانه، زندگی را تلطیف و از خشکی و سردی خارج کنیم و به سمت شادی و مهربانی و زندگی با کیفیت انسانی پیش ببریم.

وی بازدید از آثار برگزیده دومین دوره مسابقه نقاشی کودکان تهران را به مثابه یک دوره کوتاه برای بازآموزی نگاه مدیران شهری از نگاه کودکان به شهر و شهروندی و زندگی دانست و گفت: آثاری که در این نمایشگاه عرضه شده است را به منصه اکران در سطح شهر می‌گذاریم تا فضاسازی مناسبی در شهر ایجاد شود.

شهردار منطقه ۶ تهران گفت: یادآوری نگاه صادقانه و خالصانه کودکان به شهروندان، فرصتی برای تلطیف روح خسته مردم در دورانی است که مردم به واسطه کرونا، تحریم، شرایط اقتصادی و … تحت فشار قرار دارند. اکران آثار خلاقانه و شاداب کودکان در سطح شهر، به نوعی کمک می‌کند تا نگاه مردم به زندگی را به سمت نگاهی گرم‌تر ببریم.

آثار برگزیده دومین دوره مسابقه نقاشی کودکان تهران با عنوان «شهری که من دوست دارم از پشت پنجره خانه‌مان ببینم» از ششم  بهمن ماه در خانه هنرمندان ایران به نمایش درآمده است. این نمایشگاه با توجه به شیوع ویروس کرونا، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است و همچنین به‌صورت آنلاین از طریق نشانی tehrancpc.ir قابل دسترسی است.

در دومین دوره مسابقه نقاشی با عنوان «شهری که من دوست دارم از پشت پنجره خانه‌مان ببینم»، ۱۴ هزار و ۸۵۰ اثر شرکت داشتند که از این میان یک‌هزار و ۸۰۰ اثر توسط هیات داوری انتخاب و به مرحله دوم داوری راه یافتند و در مرحله دوم از میان یک‌هزار و ۸۰۰ اثر، ٢٠٣ اثر انتخاب شدند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار