موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
220855
۰۸ بهمن ۱۳۹۹

کارگاه داستان‌نویسی برای نوجوانان

کارگاه نوشتن و داستان‌نویسی، از سوی شورای کتاب کودک برای گروه سنی ۹تا ۱۴سال، برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،شورای کتاب کودک کارگاه نوشتن و داستان‌نویسی برای گروه سنی ۹تا ۱۴سال، را با حضور مسعود ملک‌یاری به عنوان مدرس برگزار می‌کند.

آغاز این دوره که در قالب ۱۰ جلسه برگزار می‌شود از پنجشنبه نهم بهمن ۱۳۹۹ خواهد بود و پنجشنبه هر هفته، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

کاربردهای مهارت نوشتن در زندگی، تمرین نوشتن و هماهنگی دست و ذهن، آشنایی با عناصر داستان و تمرین کارگاهی، خلق ایده طرح و مضمون با روش طوفان فکریف نگارش داستان کوتاه و نقد داستان از موضوعاتی است که در این دوره به آن پرداخته می‌شود.

مسعود ملک‌یاری، نویسنده، مترجم و منتقد کتاب متولد سال ۱۳۵۹ است و فارغ‌التحصیل کارشناسی سینما (گرایش فیلمنامه‌نویسی) از دانشگاه هنر و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است. او فعالیت‌های فرهنگی و هنری‌ حرفه‌ای‌اش را از سال ۱۳۷۵ با انتشار داستان در مطبوعات آغاز کرد و تا به امروز علاوه بر سردبیری برخی مجلات (از جمله مجلات فانتزی و علمی‌تخیلی) داستان‌ها و مقالات بسیاری را در حوزه‌ی نقد و نظریه‌ ادبیات کودک، هنر، ادبیات داستانی و ادبیات نمایشی منتشر کرده است.

ملک‌یاری کتاب‌های بسیاری برای کودکان و نوجوان نوشته و‌ ترجمه کرده و برخی از آثارش به زبان‌های مختلف ترجمه و در کشورهای دیگر منتشر شده است. او در این سال‌ها جوایزی چون قلم بلورین جشنواره‌ مطبوعات و لوح شورای کتاب کودک برای ترجمه‌ کتاب اریک را هم دریافت کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۵ با تلفن ۶۶۴۰۸۰۷۴ یا واتساپ ۰۹۱۹۶۵۵۲۱۰۳ تماس بگیرند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار