موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
220843
۰۸ بهمن ۱۳۹۹

پیش بینی می کنیم استقبال خوبی از جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی شود

دبیر جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی گفت: پیش بینی می کنیم امسال مخاطبان استقبال خوبی از شرکت در این جشنواره داشته باشند.

به گزارش کودک پرس ،ابراهیم شریفی اظهار کرد: دوازدهمین ملی شعر کودک و نوجوان رضوی از سری جشنواره های بین المللی امام رضا (ع) امسال در استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه در سال های گذشته دو دوره تولید کتاب کودک و 9 دوره جشنواره ادبیات کودک و نوجوان که شامل شعر داستان و قطعه ادبی بود، را در استان خود داشتیم، امسال میزبانی این جشنواره را عهده دار هستیم. 

وی افزود: امسال علاوه بر تغییر نحوه ارسال آثار،جشنواره فقط در قسمت شعر کودک و نوجوان فعالیت خواهد داشت؛ اردیبهشت ماه نیز از پوستر جشنواره رونمایی شد که با انتشار فراخوان همراه بود.
دبیر جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی تصریح کرد: آثار ارسالی در رده های سنی زیر 18 سال و بالای18 سال تقسیم بندی شده اند.در جشنواره امسال بخش ویژه ای تحت عنوان دانشجویی داریم که انتظار می رود استقبال خوبی از این بخش صورت صورت گیرد.
وی با تاکید بر اینکه آثار باید به صورت شعر کلاسیک و محاوره ای باشند، گفت : محور های موضوعی آزاد و در ارتباط با امام رضا(ع) است؛ آخرین مهلت ارسال آثار 15 بهمن است که با توجه به شرایط کرونایی احتمال تمدید یک  هفته ای آن  وجود دارد.
دبیر جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سایت شمس توس ارسال کنند و استان های نزدیک ما نیز می توانند از طریق پست فرآیند ارسال آثار را انجام دهند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار