موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
220807
۰۷ بهمن ۱۳۹۹

تجلیل از نقاشی های برگزیده کودکان پایتخت

نمایشگاه نقاشی کودکان با حضور تعداد ۱۰ کودک افتتاح شد. به دلیل شیوع بیماری کرونا از کودکان برگزیده به تعداد مشخص روزانه تجلیل می شود و این در حالی است که ۲۰۳ اثر در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش کودک پرس ،به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مراسم‌ تقدیر و اهدای جایزه به برگزیدگان مسابقه نقاشی شهری که من دوست دارم (از پشت پنجره) ببینم با حضور محمدرضا جوادی یگانه (معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران)، مجتبی دانشور (مدیرکل اداره آموزش های شهروندی)، زینب نصیری (مدیرکل اداره سلامت)، جمال اکرمی و حدیثه قربان (داوران این مسابقه) برگزار شد.

جوادی یگانه با بازدید از آثار کودکان حاضر در نمایشگاه درباره آثارشان با آنها به گفت و گو پرداخت و از کودکان حاضر در نمایشگاه و خانواده هایشان تشکر و قدردانی کرد.

معاون شهردار تهران به همراه مجتبی دانشور، زینب نصیری و دو تن از داوران این مسابقه از برگزیدگان تقدیر به عمل آوردند و هدایایی را به آنان اهدا کردند.

به دلیل شیوع بیماری کرونا از کودکان برگزیده به تعداد مشخص روزانه تجلیل می شود و این در حالی است که ۲۰۳ اثر در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. نمایشگاه هر روز در خانه هنرمندان از ساعت ۱۳ تا ۱۸ بجز روزهای شنبه آماده بازدید کودکان و والدین خواهد بود. اسامی برندگان دومین نمایشگاه نقاشی کودکان و دسترسی به آثار نمایشگاه به صورت آنلاین در آدرس tehrancpc.ir امکان پذیر است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار