موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
220789
۰۷ بهمن ۱۳۹۹

بازگشایی مهدکودک‌ها در اصفهان/۲۰۰ مهد کودک از مدار تعلیم خارج شد

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: ۲۰۰ مهدکودک در استان اصفهان غیرفعال شدند و مابقی هم با ظرفیت ۱۵ درصدی به فعالیت مشغولند.

به گزارش کودک پرس ،

مجتبی ناجی با اشاره به از سرگیری فعالیت مهدهای کودک در استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به وضعیت رنگ بندی زرد و آبی در استان اصفهان فعالیت مهدهای کودک از سر گرفته شده است.

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا و عدم استقبال خانواده ها از مهدهای کودک ظرفیت پذیرش کاهش یافته است و از آنجا که مهدهای کودک در وضعیت نارنجی و قرمز غیرفعال شدند از نظر اقتصادی آسیب دیدند.

سازمان «تربیت کودک» متولی جدید صدور پروانه مهدکودک ها

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه هنوز دستورالعمل ابلاغی برای تفکیک مقطع پیش دبستانی گفت: تصمیمی در سطح کلان توسط شورای عالی انقلاب اسلامی اتخاذ شده است و آیین نامه های اجرایی آن در حال تدوین است و هنوز هیچ ابلاغیه ای به اداره کل بهزیستی استان اصفهان ارسال نشده است.

وی بیان داشت: قرار است سازمانی تحت عنوان «تربیت کودک» ذیل وزارت آموزش و پرورش شکل بگیرد که هنوز سازمان مذکور ایجاد نشده است که پس از تاسیس این سازمان مسئولیت واحدهای مهدکودک و پیش دبستانی از اداره کل بهزیستی استان اصفهان به این سازمان منتقل می شود.

ناجی با اشاره به اینکه هیچ گونه مجوز جدید برای درخواست مهدکودک توسط اداره کل بهزیستی استان اصفهان صادر نمی شود، گفت: پروانه های صادر شده توسط اداره کل بهزیستی استان اصفهان تمدید خواهد شد.

۲۰۰ مهدکودک از مدار آموزش و تربیت خارج شد

وی با اشاره به ۷۵۰ وجود مهدکودک در استان اصفهان گفت: با شیوع کرونا ۲۰۰ واحد مهدکودک غیرفعال شد و مابقی هم با ۱۵ درصد ظرفیت ثبت نام کردند و چنانچه وضعیت به همین روال باشد مرخصی واحدهای مهدکودک در سال تحصیلی آینده هم تمدید می شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار