موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
220573
۲۹ دی ۱۳۹۹

نقاشی‌هایی که با سرطان مبارزه می‌کنند

نمایشگاه نقاشی آنلاین با نقاشی‌هایی از ۶۴ هنرمند کودک و نوجوان با رده سنی ۸ تا ۱۷ سال و با هدف حمایت از کودکان سرطانی، در وبسایت موسسه محک به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش کودک پرس ،به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، در این نمایشگاه ۶۴ تابلوی نقاشی آبرنگ و رنگ روغن از شاگردهای کودک و نوجوان تارا بهبهانی – نقاش و مدرس دانشگاه – به نمایش گذاشته خواهد شد.

تارا بهبهانی درباره نمایشگاه «من پیروزم» توضیح داده است: این نمایشگاه شاید بهانه‌ای است که دست به دست هم دهیم و به کوه‌های بالای اراج نگاهی بیندازیم و بیمارستان تخصصی سرطان کودکان را که استوار ایستاده ببینیم و چشمان امیدوار به آینده بیماران کوچکش را دریابیم و کمک کنیم تا مخارج سهمگین بیماریشان تامین شود. دور نیست روزهای روشنی که پیروزی تمام کودکان مبتلا به سرطان را جشن می گیریم و واژه سرطان را برای همیشه از فرهنگنامه بیماری‌ها پاک می‌کنیم.

او ادامه داد: این چهاردهمین سال است که نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان را به نفع کودکان محک برگزار می‌کنم. امسال به علت کرونا و موانع آن برگزاری نمایشگاه به تاخیر افتاد و تصمیم گرفتم که نمایشگاه را آنلاین و به صورت مجازی برگزار کنم. عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه، صرف درمان کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک می‌شود.

تارا بهبهانی – نقاش و پژوهشگر هنر – ۱۸ سال است که در زمینه آموزش نقاشی به کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند .بیش از ۶۰۰ هنرجوی کودک و نوجوان را در این سال ها در زمینه نقاشی و خلاقیت هنری پرورش داده و و با حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی، جوایزی از بی‌ینال‌های مختلف در خارج از کشور گرفته است.

این نمایشگاه ۳ بهمن ۱۳۹۹ بر روی وبسایت موسسه محک به آدرس http://mhak.ir/onlinegallery-b وصفحه اینستاگرام     tarabehbahaniacademy  قرار میگیرد و تا ۱۰ بهمن ماه ادامه دارد.

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار