موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
220496
۲۷ دی ۱۳۹۹

حمایت دولت آلمان از نسل جدید کارکنان مراقبت کودکان

دولت آلمان برای اولین بار در تاریخ کشور، متعهد شده است حمایت مالی آموزش پرستاران مراکز مراقبت از کودکان در دوسلدورف، مرکز ایالت نوردراین وستفالن را به عهده بگیرد.

به گزارش کودک پرس ،اداره رفاه جوانان دوسلدورف قرار است تعداد ۸۰ پرستار در بخش مراقبت از کودکان استخدام کند تا به جوانان علاقمند به این کار، نحوه نگهداری از افراد خردسال را بیاموزند. تا کنون، علاقمندان به این شغل باید شخصا هزینه شرکت در کلاس‌های آموزشی را پرداخت می‌کردند، اما مقامات محلی اعلام کرده‌اند که مدیران شهری حمایت کامل مالی کلاس‌های فوق را بر عهده گرفته‌اند. این اولین باری است که در تاریخ آلمان، کارآموزان مشمول پرداخت هزینه مورد نیاز برای شرکت در کلاس‌های آموزش نگهداری از کودکان نمی‌شوند، بنابراین، پیش‌بینی می‌شود افراد بسیاری به سمت این کار روی آورند.

جالب است بدانید که مدیران محلی دوسلدورف به تنهایی پرداخت هزینه آموزش علاقمندان به پرستاری از کودکان را به عهده نگرفته‌اند بلکه نهادهای مستقل زیادی نیز مشارکت خود برای حمایت مالی  برنامه فوق را اعلام کرده‌اند. علاوه بر این، مقامات ارشد شهر اعلام کرده‌اند که هیچ محدودیتی برای تعداد افراد شرکت‌کننده در کلاس‌های جدید وجود نخواهد داشت و تمام علاقمندان می‌توانند نگهداری از کودکان در مراکز مخصوص را آموزش ببینند.

البته حضور همزمان شرکت‌کنندگان در کلاس‌های آموزش پرستاری از کودکان امکان‌پذیر نخواهد بود و پس از ثبت نام نهایی تمام افراد، مقامات برنامه زمانی خاصی را در اختیار آنان قرار خواهند داد. بدیهی است که اقدام فوق هزینه بسیار بالایی برای مسئولان در پی خواهد داشت، اما مقامات امیدوارند به کارآفرینی در میان جوانان بپردازند که همین امر رونق اقتصادی را برای شهر در پی خواهد داشت.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار