موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
220457
۲۶ دی ۱۳۹۹

کرمان در تمام ابعاد شهر دوستدار کودک می‌شود

شهردار کرمان با اشاره به انتخاب این شهر به‌عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک گفت: کرمان در تمام ابعاد از جمله مناسب‌سازی فضای شهری، بعد اجتماعی و فرهنگی، شهر دوستدار کودک می شود.

به گزارش کودک پرس ،سیدمهران عالم‌زاده روز پنجشنبه در بازدید از نقاشی دیواری کودکان در بوستان نرگس در محله شهرک بنی‌هاشم، افزود: مشارکت کودکان و افزایش فعالیت‌های آن‌ها در عرصه شهر در انتخاب کرمان به‌عنوان شهر دوستدار کودک مؤثر است و نقاشی دیواری کودکان نمونه بارز مشارکت کودکان در شهر است.

وی آثار ارائه‌ شده در بوستان نرگس در محله شهرک بنی‌هاشم را بسیار خلاقانه توصیف کرد و اظهار داشت: نقاشی در رشد ذهنی و هوش کودکان نقش مؤثری دارد و باید به آن توجهی ویژه شود.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه یکی از اهداف این دوره از مدیریت شهری، توجه به محله‌های هدف بازآفرینی است، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی فرهنگ‌سرای ماه بنی‌هاشم و بوستان نرگس در این محله، نقش بسزایی در رونق و توسعه اجتماعی این بخش از شهر داشته است.

همچنین در این آیین کودکان محله بنی هاشم به نمایندگی از اهالی، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و یک کودک نیز با شعرخوانی، ضمن تشکر، معضلات، مشکلات و خواسته‌های محله را مطرح کرد.

شهردار کرمان نیز در زمینه گسترش بوستان نرگس و آسفالت معابر این شهرک قول مساعد داد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار