موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
220434
۲۶ دی ۱۳۹۹

پخش کارتون های مسموم و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

در اولین گام ازنبردهای پنهان بعداز عادی سازی روابط برخی حکام عرب با رژیم صهیونیستی حالا این رژیم درصدد محو قضیه فلسطین از اندیشه و ذهن کودکان عرب است و با سوءاستفاده ازضعف دولت های عرب و با توسل به «عادی سازی کارتونی»، شکل گیری آگاهی نسل جدید عرب را آنگونه که خود می خواهد، کنترل کند.

به گزارش کودک پرس ،به نقل از شبکه العهد لبنان، از آنجا که شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای عربی ویژه انیمیشن و کارتون در اختیار طیف وسیعی از مخاطبان عرب است، برنامه های آنها می تواند بر افکار و اندیشه کودکان عرب تاثیر بگذارد و آنها را شکل دهد و البته نه تنها در کشورهایی که با رژیم صهیونیستی پیمان سازش امضا کرده اند بلکه می تواند روند عادی سازی با کشورهای عربی که هنوز آغوش خود را بر روی صهیونیست ها باز نکرده اند، هموار کند.

پخش کارتون های مسموم در شبکه های ماهواره ای و تلویزیون های عربی خطری هستند که اگر جدی گرفته نشوند، می تواند بر ذهن و اندیشه کودکان عرب تاثیر گذاشته و سازش با دشمن صهیونیستی و نادیده گرفتن قضیه فلسطین را برای آنها عادی سازد.

اگرچه گفته شده سعودی هنوز با رژیم صهیونیستی روابط خود را عادی سازی نکرده است اما شبکه های وابسته به دولت عربستان از جمله Mbc۳ در اتخاذ این رویکرد پیش قدم شده و برخی از کارتون های پخش شده در آنها هموار کننده راه برای عادی سازی با دشمن صهیونیستی است.

کارتون ها معمولا یکی از جنبه های خطرناک عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را نشان می دهند از جمله در یکی از بخش های سریال کارتونی با نام «قهرمانان بسکتبال»، مردم پرچم کشورها را بلند می کنند و یکی از آنها پرچم رژیم صهیونیستی است.

نمونه دیگر، ترسیم پرچم رژیم صهیونیستی در یکی از نقاشی ها و رنگ آمیزی پخش شده است، سربازی سوار بر خودرویی است که بر روی آن به طور واضح پرچم این رژیم نقاشی شده تا از این طریق به رژیم اشغالگر قدس مشروعیت دهد.

«حاییم ساییبان» خبرنگار صهیونیستی – آمریکایی که مصری تبار است تهیه کننده سریالی کارتونی به نام Power Rangers است که از دو شبکه mbc۳ و Spacetoon پخش می شود.

او از طریق برنامه های کارتونی و انیمیشن ثروت زیادی بدست آورده و با همکاری «مارتین اندیک» سفیر پیشین آمریکا در فلسطین اشغالی مرکزی به نام Seyban را در مرکز سیاست های خاورمیانه وابسته به موسسه بروکینگز تاسیس کرده است.

این روزنامه نگار و تهیه کننده این کارتون از جمله معماران عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی است و اولین کسی است که سنگ بنای علنی شدن این روابط را گذاشته است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرده است حاییم کسی است که اولین تماس ها را با محمد بن زاید حاکم امارات آغاز کرده است و نقشی مشابه را با عربستان بازی می کند.

او با صراحت می گوید: احساس می کنم در زندگی برای اسرائیل کار می کنم من، خانواده ام و فرزندانم در آمریکا هستیم تا به مردم یهود خدمت کنیم.

ساییبان یکی از صهیونیست هایی است که پشت پرده ساخت کارتون های مسمومی قراردارد که در شبکه های عربی برای هموار کردن مسیر عادی سازی دولت های عربی با رژیم صهیونیستی قرار دارد و درصدد هستند افکار و اندیشه های کودکان عرب را تسخیر کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار