موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
220384
۲۴ دی ۱۳۹۹

محله ‌زعفرانیه به عنوان محله دوستدار کودک

زعفرانیه به عنوان محله دوستدار کودک با هدف ایمنی و امنیت، سلامت و بهداشت عمومی، حمل و نقل، زیرساخت های فیزیکی و اجتماعی برای حضور بیشتر کودکان و نوجوانان آماده و مناسب سازی می شود.

به گزارش کودک پرس ،سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک در خصوص انتخاب زعفرانیه به عنوان محله دوستدار کودک اظهار داشت: یکی از راه های تحقق شعار مدیریت شهری با عنوان “تهران شهری برای همه” توجه به مناسب سازی شهر برای گروه های مختلف شهروندان، از جمله زنان، مردان، کودکان، معلولان و … است.

او افزود: با بهره گرفتن از مشارکت خوب شهروندان منطقه، طرح “محله دوستدار کودک” در زعفرانیه به مرحله اجرا در آمد و امیدواریم این طرح به تدریج در تمامی محلات منطقه اجرایی شود.

سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه نیز خاطر نشان کرد: طبق نظر مشاورین طرح، این برنامه براساس چک لیست استاندارد و پیمایش میدانی توسط کارشناسان متخصص آماده شده است و براساس اطلاعات جمعیتی، حدود ۱۷ درصد ساکنین محله زعفرانیه کودک و نوجوان هستند که این موضوع برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های خاص مدیریت شهری و  توجه بیشتر به این رده سنی را گوشزد می کند.

او گفت: در طرح محله دوستدار کودک، با تمام ذینفعان به ویژه کودکان و نوجوانان، ساکنین محله، والدین و مدیریت شهری گفتگو شده و تمام معابر و بوستان ها برای حضور و تردد بیشتر و ایمن تر کودکان مناسب سازی می شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار