220299
۱۷ دی ۱۳۹۹

وجود یک هزارو ۱۵۴کودک بدون حامی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و ۱۵۴ کودک بدون حامی در این استان وجود دارد که مشارکت حداقلی در پویش هر کارمند یک حامی میتواند زمینه حمایت از آنان را فراهم کند.

به گزارش کودک پرس ،احد جمالی روز سه شنبه در نشست پویش هر کارمند یک حامی در یاسوج اظهار کرد: باید با شناسایی خیرین و مشارکت همگانی کارکنان در این پویش از کودکان ایتام حمایت شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر نقاط کشور مشارکت دادن هر چه بیشتر کارکنان دستگاه ‌های دولتی  و خصوصی برای حمایت لازم از ایتام و فرزندان محسنین نیازمند است.

دبیر اجرایی پویش هر کارمند یک حامی در کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این پویش از مهرماه امسال با هدف  زیر پوشش قرار دادن همه کودکان نیازمند تا بهار ۱۴۰۰ آغاز شده است.

نادیا صداقت  اظهار داشت: با وجود کمک مالی بیش از۱۱۰ میلیارد ریالی خیران در سال جاری همچنان یکهزار و ۱۵۴ کودک بدون حامی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

وی افزود: امید است این طرح ملی با بهره ‌گیری لازم از تمامی ظرفیت‌ های کهگیلویه و بویراحمد به نحو احسن در استان اجرا شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: پنج هزار و ۳۵۶ یتیم و فرزند محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد دارای حامی  هستند.

قباد مبشری افزود: هم اینک ۲۳۰ فرزند محسنین و ۶۰ یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد حامی ندارند.

وی بیان کرد: مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد می ‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه،  نام نویسی در سامانه ‌های اکرام ایتام و محسنین یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش این نهاد حمایتی اقدام کنند.

فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌ شوند یا آنکه پدرشان در قید حیات بوده  اما به دلیل بیماری یا زمین گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست.

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار