موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
220236
۱۵ دی ۱۳۹۹

اتصال ۱۴۰۰ مدرسه خراسان‌جنوبی به شبکه ملی اطلاعات

محمد قربانی : مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی گفت: یک هزار و ۴۰۰ مدرسه این استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است. مصطفی بهی اظهار کرد: با هدف توسعه عدالت آموزشی همزمان با ۱۵ شهریور امسال که روز نخست بازگشایی مدارس بود یک هزار و ۴۰۰ مدرسه شهری و روستایی خراسان‌جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

به گزارش کودک پرس ،این مدارس با تامین تجهیزات و پهنای باند و ترافیک از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با همکاری آموزش و پرورش استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی این اقدام را گامی مهم به منظور توسعه عدالت آموزشی برشمرد و افزود: در این مهم دانش‌آموزان مستعد روستایی می‌توانند از ظرفیت‌های آموزشی که در سراسر کشور مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و آموزش مجازی است بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: روستاهای باقی‌مانده استان که در برنامه توسعه ارتباطی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هستند نیز به محض اتصال روستا به شبکه ملی اطلاعات، مدرسه آن روستا نیز با تامین تجهیزات، پهنای باند و ترافیک رایگان از محل اعتبارات وزارت ارتباطات به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار