موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
220216
۱۵ دی ۱۳۹۹

تدریس آنلاین به کودکان در سراسر جهان

یک معلم انگلیسی که امسال دروس آنلاین او به دست هزاران کودک رسیده است، گفت که همه گیری کووید۱۹ زندگی کاری وی را کاملاً دگرگون کرده است.

به گزارش کودک پرس ، از بی بی سی، هالی کینگ ماند ، ۳۷ ساله اهل  بدفوردشایر ، شروع به تدریس روزانه و سپس ارائه کارگاه های آنلاین کرد. او که فقط با ۷۴ دنبال کننده در فیس بوک شروع کرد  اکنون تقریباً ۶۰ هزار دنبال کننده  در سه  شبکه اجتماعی دارد. او امیدوار است که جوانان را به زبان  انگلیسی علاقمند سازد و نوع جدیدی از سرگرمی را رقم بزند.

وی گفت: “با وجود وحشت زیاد در سراسر جهان ، چیزهای  خوبی ها نیز وجود دارد  … من فکر می کنم ما باید روی چیزهای خوب تمرکز کنیم  تا از نظر روحی و روانی ازاین  بیماری همه گیر رهایی  پیدا کنیم. من  نویسندگان، شاعران و خوانندگان پرشوری را پیدا کرده ام که به  کارگاه می آیند و واقعاً برای کشف انگلیسی الهام می گیرند ، نه به این دلیل که برای تحصیلات آکادمیک خود مجبور هستند ، بلکه به این دلیل که  واقعا جذب می شوند و  عاشق یادگیری هستند.”

در ماه مارس ، این معلم دبیرستان تازه مرخصی زایمان را تمام کرده بود و تصمیم گرفت که به مدرسه برنگردد. وی برای حمایت از والدینی که در خانه به فرزندان خود آموزش میدهند شروع به برگزاری دوره های ۳۰ دقیقه ای رایگان در فیس بوک کرد.

درسهای انگلیسی آنلاین  او هر روز هفته بین ۲۳ مارس و ۱۲ ژوئن برگزار می شد ، سپس  کارگاه های آنلاین منظم را آغاز کرد و طیف وسیعی از موضوعات از گنجینه لغات گرفته تا شعرهای فمینیستی را پوشش می داد سپس کلاسهایش را به یوتیوب منتقل کرد و اکنون تقریباً ۱۱هزار عضودر آنجا  و ۳هزار عضو دیگر در اینستاگرام دارد. دانش آموزان او از سراسر جهان از جمله هند ، دبی و کانادا هستند که  به گفته وی ، تجربه متفاوتی را  در بحث ها به ارمغان می آورند.

یک وب سایت جدید از او حاوی دوره های قابل دانلود و همچنین ادامه کلاس های تعاملی زنده در حال ایجاد  است. اومیگوید : “من کارگاه های زنده را ترجیح می دهم زیرا تعامل با شاگردان  را دوست دارم به خصوص هنگامی که آنها شروع به تعامل با یکدیگر می کنند و متوجه می شوند که با بچه های دیگر در اقصی نقاط  جهان کار می کنند. این پاندمی زندگی کاری من و همچنین احساس دانش آموزانم در مورد یادگیری انگلیسی را کاملاً متحول کرده است.”

در ماه آوریل ، او  سومین نوزاد ش را به دنیا خواهد آورد و پس از یک “وقفه کوچک ” به کار باز خواهد گشت.

وی گفت: “تمام دوره های جدید من به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود و من قصد دارم همیشه در کانال های شبکه های  اجتماعی حضور داشته باشم. من واقعاً نمی توانم از سال ۲۰۲۰ شکایت کنم.در این سال  من به هزاران کودک کمک کردم تا از زبان انگلیسی لذت ببرند ، شغلی راه انداختم و کودکی در وجودم  پرورش دادم. ”

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار