موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
220203
۱۵ دی ۱۳۹۹

نکات انتخاب صحیح پرستار کودک

انتخاب پرستار کودک کاملا استرس آور است. هرچند وجود خودتان برای بچه ها بهتر است اما استخدام یک پرستار کودک که می توانید به آن اعتماد کنید ممکن است گزینه مناسبی باشد. یک پرستار کودک خوب کسی است که وقتی شما دور باشید نقش شما را بر عهده می گیرد. یک پرستار کودک اشک ها را پاک می کند ، دعواهای گسترده را آرام می کند و پشتیبان خوبی برای فرزندان شما است.

به گزارش کودک پرس ،خوشبختانه مراحلی وجود دارد که می توانید برای سهولت در استخدام یک پرستار کودک خوب انجام دهید. بدانید که کجا به دنبال پرستار کودک بگردید – و چه چیزی را در یک مصاحبه بپرسید.

هنگام صحبت با مراجع ، چند سوال را در ذهن داشته باشید: کودکان در چه سنی هستند؟ آیا شبیه شما هستند؟ وظایف روزانه پرستار کودک چه بود؟ آیا او برای اداره شغل فعلی مجهز است؟ به طور کلی ، هرچه آنها با شرایط خاص شما بیشتر آشنا باشند ، راحت تر با بچه ارتباط برقرار می کنند.

با توجه به نیازهای خاص خود ، پرستاری را انتخاب کنید که به نظر مناسب خانواده شما می آید.

با نقاط قوت آنها آشنا شوید

بچه های ما همه قدرت و مجاهدت دارند. برخی از آنها با ریاضیات مشکلی ندارند اما هجی کردن برایشان کار سختی است. دیگران ممکن است مایل باشند شناگران خوبی باشند ، اما باید بیشتر تمرین کنند. از استخدام پرستار بچه که وظیفه مضاعف دارد نترسید. به عنوان مثال ، استخدام یک دانشجوی انگلیسی ممکن است به کودک شما کمک کند تا از لیست های املایی عبور کند ، در حالی که یک نجات غریق ممکن است به کودک شما کمک کند تا به سلامتی خود بیشتر اهمیت دهد. از چشم اندازهای پرستاری کودک در مورد نقاط قوت و علایق خاص آنها بپرسید تا کاملا مناسب باشد.

یک فلسفه تطبیق پیدا کنید

سوالات پرستار کودک احتمالی خود را بپرسید تا اطمینان حاصل کنید که با فلسفه فرزندپروری شما همسو است. چند نمونه:

هنگامی که کودکان نوپا عصبانی می کنند ، چگونه واکنش نشان می دهیم؟

چگونه نظم می گیرید؟

رویکرد شما برای ارائه راحتی چیست؟

عکس العمل شما هنگام گریه کودکان چیست؟

سخت ترین لحظه نگهداری از کودک شما چه زمانی بوده و چگونه از پس آن برآمدید؟

پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا پرستار کودک جدید با خانواده شما سازگار است یا خیر.

اجرای آزمایشی انجام دهید

ممکن است فکر کنید که کاندیدای مناسبی را پیدا کرده اید ، اما هرگز نمی دانید تا زمانی که آنها را آزمایش و تأیید کنید. یک پرستار کودک خوب در معرض آزمایش آزمایشی نخواهد بود. روزی را انتخاب کنید که بتوانید یک ساعت را با پرستار کودک و فرزندانتان سپری کنید ، سپس یک ساعت را ترک کنید و اجازه دهید بچه ها مدتی را با او سپری کنند. اگر بچه های شما به همان روشی که شما با هم ارتباط برقرار می کنید با پرستار رفتار کرد ، به احتمال زیاد یک بچه خوب روی دستان خود دارید.

به غرایز خود اعتماد کنید

ممکن است شما یک کاندیدای کاملاً مناسب و با تجربه ، تحصیلات و مدارک مناسب پیدا کنید. اما اگر حس شما می گوید آن شخص نیست ، با آن مبارزه نکنید. شما تنها کسی هستید که مطابقت کامل را برای خانواده خود می دانید.

اگر چندین کاندیدای مطلوب دارید ، از گزینه های دوم و سوم خود بپرسید که آیا آنها هنوز هم دوست دارند گاهی بچه نگهداری کنند. به احتمال زیاد ، اولین انتخاب شما دائماً در دسترس نخواهد بود.

با لیستی از سوالات آماده شده و رویکردی محتاطانه ، شخصی را پیدا خواهید کرد که تمام خانواده او را دوست داشته باشند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار