موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
220197
۱۵ دی ۱۳۹۹

برگزاری طرح آموزش مهارت‌های کودک‌یاری در شهرستانهای تهران

مشاور امور زنان مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت طرح آموزش مهارت های کودکیاری ویژه دانش آموزان پایه یازدهم و مربیان اجرا می‌شود و کارگاه آموزشی دوره مراقبت و نگهداری کودک و یژه مدیران و مربیان مجری طرح با همکاری مستقیم امور زنان وزارت آموزش و پرورش در روز چهارشنبه هفدهم دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،اداره امور بانوان آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، کریمی کارشناس مسئول امور بانوان عنوان کرد: طرح‌های وزارتی امور زنان مستند به برنامه اجرایی سند تحول بنیادین (برنامه ششم توسعه) در مدارس شهرستانهای استان تهران در حال اجرا است که طرح آموزش مهارت‌های کودک یاری به دانش‌آموزان از طرح‌های اجرایی فوق در سال تحصیلی 1400-99 است که دارای اهمیت خاص در تربیت مادران و پدران آینده است.

وی در تشریح این طرح گفت: یکی از روش‌های اساسی توانمندسازی جامعه آینده، آموزش به مادران و پدران آینده است که به استقلال، تشکیل زندگی مشترک و مرز شکوفایی نزدیک هستند. آموزش مهارت‌های کودک‌یاری به دانش‌آموزان می‌تواند انتخاب‌های بهتری را پیش روی آن‌ها قرار دهد تا فرزندان بهتری تحویل جامعه دهند، بنابراین ضروری است که دانش‌آموزان فعلی که پدران و مادران آینده هستند با این مهارت‌ها آشنا شوند.

کریمی ادامه داد: از اهداف کیفی این طرح، آماده‌سازی دختران و پسران برای ایفای نقش در زندگی مشترک، آشنایی با اصول اولیه سلامت جسمی کودک و آشنایی با اصول مراقبت‌های بهداشتی دوران نوزادی و تغذیه مناسب کودک است. آموزش طرح بر اساس محتوای کتاب تألیف شده در حوزه امور زنان و دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود که با توجه به شرایط کرونایی موجود در سطح استان این طرح به‌صورت مجازی و دربستر شبکه شاد و همچنین کارگاه آموزشی دوره مراقبت و نگهداری کودک و یژه مدیران و مربیان مجری طرح توسط اساتید و مدرسین کشوری در روز چهارشنبه 99/10/17 برگزار خواهدشد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار