موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
220188
۱۵ دی ۱۳۹۹

۸۶ کودک نیازمند در سمنان حامی خارجی دارند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: ۳۵ حامی ایرانی مقیم خارج از کشور در همکاری با این نهاد از ۸۶ کودک معنوی خود حمایت می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ،محسن مسعودیان راد روز دوشنبه با اشاره به اینکه در قالب طرح اکرام ایتام ۳۵ نفر از ایرانیان خارج از کشور با کمیته امداد استان سمنان همکاری دارند، گفت: این خیران نیکوکار حمایت از ۸۶ نفر از فرزندان ایتام در استان را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: اگر شرایط حضور حامیان خارج از کشور برای دیدار با فرزندان معنویشان فراهم شود تا از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند، این دیدارها اغلب منجر به اتفاقات خوبی از جمله تامین مسکن و وسایل زندگی و سایر موارد در زندگی ایتام خواهد شد.

مسعودیان راد افزود: رویکرد مهم کمیته امداد گسترش همدلی، ترویج احسان و نیکوکاری در بین هموطنان خارج کشور است که نسبت به هموطنان داخل کشور احساس مسئولیت بیشتری کنند تا بتوان از طریق آنها مشکلات افزون‌تری از ایتام را رفع کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: این حامیان در ۹ ماهه سال ۹۹ به میزان ۴۳۰ میلیون ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

وی ادامه داد: هموطنان خارج از کشور در صورت تمایل به حمایت از فرزندان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد می توانند مشخصاتی مانند کد ملی ، تاریخ تولد ، شماره موبایل (ایرانی) ، آدرس رایانامه، نام کشور محل سکونت ، شماره تلفن یا موبایل خارج از کشور را به رایانامه mri@emdad.ir ارسال کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: نام کاربری و رمز عبور سایت ، پس از حداکثر ۷۲ ساعت به نشانی رایانامه آنها ارسال می گردد. سپس می توانند با این اطلاعات وارد سایت ekram.emdad.ir شوند و فرزند مورد نظر خود را انتخاب و به صورت برخط از طریق کارت های بانکی ایران به او کمک کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار