موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
220140
۱۳ دی ۱۳۹۹

کودکان و نوجوانان دلداده مرد میدان

کودکان و نوجوانان هم این روزها با خلق آثار هنری سهم خود را در گرامی داشت یاد سردار سلیمانی ایفا می کنند ، از مهرواره همچون یک پدر تا تولید ویدئوهایی با محتوای وصیت نامه سردار دل ها حاکی از ادامه راه سربازترین سردار ایران اسلامی است.

به گزارش کودک پرس ، از زمان شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی ، کودکان و نوجوانان هم با خلق آثار هنری عشق و علاقه خود را به سردار سلیمانی ابراز می کنند ، مثل مهرواره همچون یک پدر که هفته قبل با حضور دختر سردار سلیمانی رونمایی شد.

مساجد و پایگاههای بسیج هم این روزها میزبان خانواده هایی است که آثار هنری کودکان و نوجوانان خود را برای نشان دادن حسن درونی شان به سردار مقاومت به این مکان ها می آورند.

تولید ویدئوهای غیرحرفه ای از جمله این اثار است که یکی از این ویدئوها درباره وصیت نامه سردار سلیمانی مورد تقدیر مسئولان بسیج قرار گرفت.

محمد حسین بخشی زاده عضو فعال بسیج پایگاه شهید آخوندی مسجد امام جعفر صادق (ع) هم از جمله هنرمندانی است که اثرش را سرهنگ پاسدار  احسان علیزاده فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فرديس تقدیر کرد.

اين كليپ که براي مسابقه سالروز شهادت سردار سليماني از طرف اعضاي فعال نونهالان بسيج تهيه شده است به عنوان كليپ برتر انتخاب شده است .

 

کودکان و نوجوانان دلداده سردار دل ها

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار