2154
۳۱ مرداد ۱۳۹۵

می خواهم «به کودکان شلیک نکنید» را بسازم

انسیه شاه‌حسینی: نزدیک به ۳ سال است که منتظرم پروژه سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» را جلوی دوربین ببرم، اما همچنان شرایط برای ساخت آن فراهم نشده است ولی با تمام این شرایط می دانم که این پروژه سینمایی را جلوی دوربین می برم.

به گزارش کودک پرس     انسیه شاه حسینی تاکید کرد: آنچه که مشخص است و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، «به کودکان شلیک نکنید» برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

این نویسنده و کارگردان سینما تاکید کرد: چندی پیش از مسئولان بنیاد سینمایی فارابی فیلمنامه این پروژه سینمایی را خواندند و از آن بسیار خوششان آمد اما هنوز نمی دانم این فیلم مورد حمایت بنیاد سینمایی فارابی قرار می گیرد یا خیر.

کارگردان فیلم «پنالتی» ادامه داد: موضوع این فیلم یک موضوع کاملا به روز است و فکر می کنم بهترین زمان برای ساخت چنین پروژه ای است چراکه اگر زمان آن بگذرد تاثیرگذاری‌اش کم می شود.

شاه حسینی در پایان گفت: هر زمان که اخبار منطقه و درگیری های آن را از تلویزیون نگاه می‌کنم به یاد قصه فیلم خود می افتم و می گویم قصه من در دل این درگیری ها وجود دارد و چرا نباید هرچه سریعتر شرایط برای ساخت آن فراهم نشود.

 

 

منبع:    مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار