موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
214695
۱۷ اسفند ۱۳۹۸

۱۴ اثر جدید «حمیدرضا برقعی» برای کودکان به زودی منتشر می‌شود

تازه‌ترین آثار سیدحمیدرضا برقعی شاعر آیینی کشور در قالب مجموعه ۱۴ جلدی شعر کودک توسط انتشارات شهیدکاظمی به چاپ می‌رسد.

به گزارش کودک پرس ، تازه‌ترین آثار سیدحمیدرضا برقعی شاعر مطرح آیینی کشور در قالب  مجموعه ۱۴ جلدی شعر کودک  توسط انتشارات شهیدکاظمی به چاپ می‌رسد.

بر اساس این گزارش، سیدحمیدرضا برقعی را همگان به شعرهای آیینی پراحساسش می‌شناسند و در این سال‌ها او توانسته با شعرهای آیینی اش سبک جدیدی از شعرگویی و شعرخوانی را توأمان به جامعه ادبی کشور هدیه دهد. برقعی با اشعارش نمِ اشکی را که برآمده از محبت به آل الله است، بر چشمان مخاطب بزرگسال می‌نشاند.

برقعی از مخاطب کودک و نوجوان هم غافل نیست و در تازه‌ترین حرکت خود، مجموعه اشعاری را که برای ۱۴ معصوم سروده و برای مخاطب کودک مناسب است به نشر شهید کاظمی سپرده است.

اشعار کودکانه برقعی همان حال و هوایی را دارند که اشعار بزرگسالش دارند؛ با همان عیار شعرهای دیگر او که از همان احساس و معرفت برآمده‌اند؛ با این تفاوت که زبان کودکانه دارند. معارفی که اگر در جانِ کودک نشیند، امید می‌رود تا سال‌ها همراه او باشند.

 

تازه‌ترین آثار سیدحمیدرضا برقعی در قالب مجموعه ۱۴ جلدی شعر کودک در قطع خشتی به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار می‌شود. نشر شهید کاظمی این کتاب‌ها را با تصویرسازی مناسب کودکان و طراحی زیبا در اختیار خانواده‌های علاقه‌مند قرار می‌دهد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار