موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
214613
۱۴ اسفند ۱۳۹۸

تاریخی‌ترین روزهای تنیس کرمانشاه را پُشت سرگذاشتیم

عضو هیات رئیسه هیات تنیس کرمانشاه گفت: امسال برای اولین بار یک تنیسور نوجوان از کرمانشاه در رنگینگ یک کشوری قرار گرفت که کسب چنین افتخاری در تاریخ تنیس استان بی‌سابقه بود.

به گزارش کودک پرس ، رضا فدایی با بیان اینکه تنیس کرمانشاه امسال تاریخی ترین روزهایش را پشت سرگذاشت، اظهارکرد: امسال برای اولین بار نیک یوسفیان تنیسور نوجوان کرمانشاهی توانست در رنکینگ یک کشوری قرار بگیرد که در تاریخ تنیس کرمانشاه بی سابقه است.

وی افزود: این تنیسور خوش آتیه اوایل زمستان از سوی  تیم ملی کشورمان به کمپ آموزشی بین المللی در کشور عمان اعزام شد و به مدت یک هفته در این کمپ آموزشی حضور داشت.

 

عضو هیات رئیسه هیات تنیس کرمانشاه اضافه کرد: به منظور ترغیب سایر ورزشکاران رده‌های پایه این رشته در کرمانشاه، تمام خدمات و استفاده از زمین‌های تنیس را برای این ورزشکار نوجوان و دیگر استعدادهای برتر رایگان کرده‌ایم.

وی در ادامه از افزایش زیرساخت‌های رشته تنیس در استان طی سالجاری هم خبرداد و گفت: در سطح شهر کرمانشاه تنها چهار زمین تنیس – دو زمین مسقف و دو زمین روباز – داشتیم که با برنامه ریزی‌های انجام شده دو زمین مسقف را توانستیم به سه زمین تبدیل کنیم و اکنون پنج زمین تنیس در شهر کرمانشاه داریم.

فدایی افزود: همچنین احداث اولین زمین تنیس خارج از مرکز استان را در شهر جوانرود شروع کردیم که باتوجه به کوه پایه‌ای بودن این شهر، کار زیرسازی‌های زمین با کُندی درحال انجام است و این پروژه بین 30 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی یادآورشد: برای اینکه بتوانیم شهرستان‌های شرقی استان را نیز پوشش دهیم، کار احداث یک زمین تنیس دیگر را در  شهر صحنه آغاز کردیم که با سرعت بالایی این پروژه پیش رفت و با پیشرفت  فیزیکی 85 تا 90 درصدی بزودی آماده افتتاح می‌شود.

به گفته این مسئول رایزنی‌هایی با اداره کل ورزش وجوانان استان برای احداث یک زمین تنیس در شهرستان قصرشیرین به منظور پوشش شهرستان‌های غربی استان درحال انجام است.

وی در ادامه از برنامه ریزی‌های انجام شده برای توسعه و رشد تنیس کرمانشاه در سال آینده خبرداد و گفت: در نظر داریم تا علاوه بر برگزاری کلاس‌های مربیگری، توسعه تنیس در پارک‌ها و انجام فعالیت‌های استعدادیابی که برای اولین بار در مدارس و مهدکودک‌ها انجام می‌دهیم، میزبانی رقابت‌های لیگ دسته دوم و دسته اول آقایان را در این رشته بگیریم.

 

وی خاطرنشان کرد: با مجموع برنامه ریزی‌هایی که داریم،  هر  سال دستاوردهای بزرگ را برای تنیس کرمانشاه رقم می‌زنیم و سرعت رشد آن را بالا خواهیم برد.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار