موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
214607
۱۴ اسفند ۱۳۹۸

کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر کردستان به عنوان کمیته برتر انتخاب شد

کمیته کودک و نوجوان با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان کمیته برتر ستاد دهه فجر استان کردستان انتخاب شد.

به گزارش کودک پرس ، بر اساس ارزیابی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان عنوان برتر کمیته 22 گانه دهه فجر را در سال 1398 به خود اختصاص داد.

این گزارش حاکی است، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان با اهدای لوح تقدیر از تلاشهای ارزنده سهیلا شیخی مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان و سایر اعضای کمیته و همکاران کانون به پاس سخت کوشی، برنامه ریزی های دقیق و تلاش بی شائبه در اجرای برنامه های چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

در این لوح آمده است، انقلاب اسلامی ایران آغازگر طلوعی خجسته در حیات سیاسی جهان بود که انوار بیدارگری آن در سرتاسر دنیا تلالو یافته و خود به الگویی راستین برای آزادگان و آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

اینک که در برگزاری جشن های ایام الله چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر دشمنان را مبهوت عظمت و اقتدار خود کرده، نیرومندی و سرزندگی این نظام مقدس را به رخ جهانیان کشید، ذات اقدس الهی جل و علا را به پاس این موهبت الهی، شکر نموده و از نقش آفرینی ستودنی و مایه مباهات حضرتعالی و سخت کوشی همکاران گرانقدر آن کمیته در برگزاری جشن های انقلاب و کسب عنوان “کمیته برتر ستاد دهه فجرانقلاب اسلامی استان کردستان” صمیمانه تشکر و قدردانی می نماید.امید که در سایه الطاف الهی هماره موفق و سربلند باشید.

این گزارش می افزاید: کمیته کودک و نوجوان که مسئولیت آن به عهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوده است برنامه های شاد و متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در 23 مرکز ثابت و 3 کتابخانه سیار روستایی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  برگزار کرد.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار