موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
214360
۰۸ اسفند ۱۳۹۸

چهارمین جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در اصفهان به کار خود پایان داد

اصغر مختاری گفت: چهارمین جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان اصفهان با حضور ۶ داور به کار خود پایان داد.

به گزارش کودک پرس ، «اصغر مختاری» ا اعلام این خبر گفت: پس از بررسی های کامل باشگاه ها، نامه ها و فیلم های ارسالی داوران بر اساس گروه سنی مخاطبین جهت حضور در داوری نهایی در سه گروه خردسال،کودک و نوجوان انتخاب و به تهران معرفی شدند.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: بر این اساس 6 باشگاه، 6 نامه و 11 فیلم برگزیده و یک باشگاه ویژه در اصفهان شامل سرزمین قصه ها در گروه خردسال، باشگاه های باهم بخوانیم و مدرسه بشارت نور در گروه کودک و باشگاه های طلوع مهر و دوستی،شهیدان شهبازی و دبستان ارباب در گروه نوجوان می باشد.

وی با بیان اینکه نامه های نیز محمد شواخی، مهتاب بدری، النا جانقربان، آوا احمدی، نسترن جابرزاده انصاری، فاطمه سلیمانی و زهرا محمدی از بین نامه های ارسالی به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی شدند، خاطرنشان کرد: همچنین در بخش فیلم برگزیده فیلم های زینب کرمی، السا فصیحی پور، بارانا کیانی، مسیح جلادتی، مهدیار قدوسی، آنیسا قربانی، سیدرضا احمدی، آرش ساسانی، محمدپارسا منصوری، رادمان فرهنگ پژوه، سپهر فخارزاده به مرحله نهایی راه یافت.

مختاری افزود: باشگاه برگزیده ویژه باشگاه کردآباد محله کتابخوان می باشد و تلاش و کوشش فراوانی برای کتابخوان شدن این محله صورت گرفته که قابل تقدیر و الگو سازی برای دیگر محلات می باشد.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در این برنامه همچنین کتاب فروشی پردیس کتاب اصفهان به دلیل فعالیت های گسترده به عنوان کتاب فروشی منتخب چهارمین جام باشگاه های کتابخوانی شهر اصفهان انتخاب شده است.

خرید کتاب استانی اصفهان انجام شد

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ادامه از خرید کتاب استانی خبر داد و گفت: هیئت انتخاب و خرید کتاب استان اصفهان در راستای وظایف قانونی در زمینه کمک به ناشران از طریق پرداخت یارانه و همچنین توسعه کتابخوانی در حوزه فرهنگ عمومی از طریق انتخاب، خرید و اهدای کتاب‌های مناسب حوزه فرهنگ عمومی در فرایند بازار نشر کتاب کشور، تلاش داشته است تا حداکثر امکانات را در حوزه اختیارات و مقدورات خویش به کار ببرد تا رونق بخشی توامان در حوزه نشر و حوزه کتابخوانی فراهم آورد.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در همین راستا خرید کتاب استانی در سال جاری با مبلغی بالغ بر 500 میلیون ریال انجام شد، خاطرنشان کرد: در این طرح 68 عنوان کتاب خریداری شد که جمعا 2797 جلد کتاب می باشد.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار