موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
214285
۰۷ اسفند ۱۳۹۸

آغاز اسفند ماه کودکان بوشهر با جشنواره فرهنگی و هنری

نخستین جشنواره فرهنگی هنری ویژه کودک و نوجوان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و موسسه هامین هنر در روز پنجشنبه یکم اسفند ما ۱۳۹۸ برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، این جشنواره در سه بخش مشاعره،گلستان خوانی، سخنوری و مجری گری برگزار شد که در بخش مشاعره یازده نفر از برترین های مشاعره به رقابت پرداختند که سارا راستی سملی توانست مقام اول را از آن خود کند. در بخش گلستان خوانی نیز نازنین زهرا برزگر، علی درویشی، صبا ستوده و آتوسا شریفی زاهد به عنوان برگزیدگان این بخش به اجرای برنامه پرداختند.

در بخش سخنوری اجرای گروهی ((سرودی برای پاکی)) برگرفته از کتاب بی بال پریدن اثر زنده یاد قیصر امین پور به عنوان برگزیده اجرای های گروهی به روی صحنه رفت. همچنین در قسمت سخنوری ((اجرای تک نفره)) آوا پژمان مهر،یکتاسادات مکی، آیسودا مظفری، سماسادات موسوی، فاطمه نگهبان، تارا پاکیزه، فاطمه کهزادی، شهراد شهریاری و مهر دخت شیخانی به عنوان برگزیدگان این بخش شناخته شده و به اجرای برنامه پرداختند. در بخش مجری گری نیز آتوسا شریفی زاهد و ام البنین درویشی مشترکا به عنوان رتبه برتر شناخته شدند.

از اهداف برگزاری این برنامه به ارتقاء اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان، تقویت توانمندی های آنان آشنایی بیشتر قشر کودک و نوجوان با گنجینه های ادبی چون حافظ و گلستان سعدی و فراهم آوردن یک محیط رقابتی سالم بین اعضاء می توان اشاره کرد.

این جشنواره با استقبال خانواده ها و هنرمندان استان بوشهر روبرو شد.

 

 

 

منبع: کانون پرورش فکری

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار