موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
214282
۰۷ اسفند ۱۳۹۸

فراخوان شرکت در نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران منتشر شد

رویداد اکسیر ویترینی برای نمایش و معرفی اختراعات برگزیده به سرمایه گذاران محسوب می‌شود. کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برگزاری آن فرصتی برای توسعه مهارت‌های خلاقانه استعدادهای جوان و نوجوان فراهم کرده است.

به گزارش کودک پرس ، فراخوان شرکت در نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران توسط کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر شد. علاقمندان برای حضور در بخش اختراعات برگزیده این رویداد تا ۲۹ اسفند ماه سال جاری فرصت دارند.

این رویداد همچون ویترینی برای نمایش و معرفی اختراعات برگزیده به سرمایه گذاران محسوب می‌شود. همچنین کانون پتنت با برگزاری آن فرصتی برای توسعه مهارت‌های خلاقانه استعدادهای جوان و نوجوان فراهم کرده است.

 

ارائه دیدگاه‌ها، انتقال تجربیات و به اشتراک گذاری رویکردهای فعالان زیست بوم نوآوری از اهدافی است که برگزاری این رویداد دنبال می‌کند تا همچون پنجره‌ای برای نمایشی متفاوت و هیجان انگیز از برترین اختراعات تاریخ بشر باشد.

کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این رویداد را با عنوان «اکسیر» برگزار می‌کند. این رویداد جامع با مشارکت تمامی بازیگران زنجیره اختراع تا تجاری‌سازی و با تکیه بر رویکردهای آموزشی، ترویجی و شبکه‌سازی برگزار می‌شود تا راهکاری برای فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه این حوزه باشد.

ترویج و آموزش در مسیر خلاقیت منتهی به اختراع برای جامعه جوان و پژوهشگر ایرانی، معرفی ظرفیت‌های عملیاتی پتنت برای جامعه سرمایه‌گذار کشور، خلق فرصتی برای الهام‌بخشی، گفت‌وگو و همفکری بین بازیگران زیست‌بوم نوآوری کشور با محوریت پتنت و معتبرسازی مجدد مفهوم پتنت برای بازیگران دولتی و غیردولتی زیست‌بوم نوآوری در کشور برخی از کارکردهای این رویداد معرفی شده است.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار