موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
214272
۰۷ اسفند ۱۳۹۸

اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در استان البرز برگزار خواهد شد

مراسم اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان البرز چهارشنبه(۷ اسفندماه) در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، ناصر مقدم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان کرد: مراسم اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان البرز چهارشنبه(7 اسفندماه) ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه ملی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش مطالعه میان کودکان و نوجوانان طراحی شده‌است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با راه‌اندازی ۵۷۹ باشگاه کتابخوانی و فعالیت‌های کتابخوانی در قالب‌های تعریف شده حضوری فعال در اجرای این برنامه ملی در البرز داشته‌است.

مقدم ضمن ابراز امیدواری برای تاثیرگذاری این برنامه ملی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان البرز از تمامی دستگاه‌ها، تسهیل‌گران و عوامل اجرایی این برنامه به‌ویژه ادارات آموزش و پرورش و مدیران مدارسی که در اجرای جام باشگاه های کتابخوانی البرز با این اداره کل و ادارات تابعه مشارکت داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ در مراسم اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی البرز از تسهیل‌گران برتر و عوامل اجرایی و برگزیدگان این برنامه ملی تجلیل خواهد شد.

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار