موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
214247
۰۶ اسفند ۱۳۹۸

جشن تولدی متفاوت برای یک کودک سرطانی

حس نوعدوستی جمعی از ورزشکاران زرندی در نجات دانش‌آموز که دچار بیماری سرطان شده بود در پرداخت هزینه درمان و گرفتن یک جشن تولد متفاوت قابل تحسین بود.

به گزارش کودک پرس ، فائزه رضازاده اهل زرند در استان کرمان می‌گوید: باخبر شدم یکی از دانش‌آموزان خردسال یکی از روستاهای اطراف زرند به نام مصطفی دچار بیماری سرطان شده و والدینش توان پرداخت 30 میلیون تومان برای پیوند استخوان را ندارند که بلافاصله در فضای مجازی به اطلاع دیگر دوستان رساندم و در نهایت مبلغ جمع‌آوری و این کودک ۹ ساله در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت عمل جراحی پیوند استخوان پای راست قرار گرفت و از قطع پای این بیمار جلوگیری شد.

وی گفت: از آنجا که این دانش‌آموز علاقه زیادی به دوچرخه داشت تصمیم گرفتیم که یک مراسم شکرگزاری در قالب جشن تولد برگزار کنیم که مورد استقبال دوستان نیک‌اندیش قرار گرفت که علاوه بر اهدای دوچرخه، کادوهای متعددی به این دانش‌آموز اهدا شد.

 

والدین دانش‌آموز که از خوشحالی اشک شوق می‌ریختند از اقدام تحسین برانگیز خیران قدردانی کرده و اعلام کردند پس از انجام آزمایشاتی مشخص شد، فرزندمان دچار بیماری سرطان شده و به دلیل نداشتن توان مالی ناامید شده بودیم و اگر عمل پیوند روی پایش انجام نمی‌شد پزشکان مجبور به قطع پای فرزندمان می‌شدند.

یک مجموعه هنری هم مکانی را برای برگزاری جشن تولد به‌صورت رایگان در اختیار این خانواده قرار داد که باعث خوشنودی خداوند و تسکین آلام دانش‌آموز ۹ساله شد، این مراسم همراه با چند برنامه فرهنگی و ورزشی همراه بود.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار