موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
2142
۳۱ مرداد ۱۳۹۵

مسابقات حفظ و قرائت قرآن ویژه کودکان و نوجوانان در دلگان برگزار می شود

مهری بامری مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان از برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس     مهری بامری مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما با گرامی داشت هفته دولت اظهار کرد: به همین مناسبت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برنامه های مختلفی را اجرا می کند.

وی افزود: دیدار با خانواده های شهدای نوجوان دلگان با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و معرفی شهدای نوجوان و همچنین مسابقات حفظ و قرائت قرآن با حضور بیش از 50 نفر از کودکان و نوجوانان در کانون برگزار می شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان تصریح کرد: این برنامه ها با همکاری بنیاد شهید، کانون فرهنگی اجتماعی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان برگزار خواهد شد.

مهری بامری بیان کرد: مسابقات حفظ و قرائت قرآن با هدف ایجاد حس رقابت بین کودکان و نوجوانان و ایجاد انگیزه بین اعضا اجرا می شود.

وی اضافه کرد: جوایز و هدایای این مسابقه از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به برندگان اهدا خواهد شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان خاطر نشان کرد: همچنین غباروربی و عطرافشانی مزار شهدا توسط کودکان و نوجوانان این شهرستان در هفته دولت انجام خواهد شد.

 

 

منبع:    راه دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار