موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
214193
۰۶ اسفند ۱۳۹۸

هرمزگان جشنواره ملی تئاتر رضوی را از سرمی‌گیرد

سیزدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی به میزبانی استان هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، بنا به دلایل مختلف سال گذشته از سوی ستاد مرکزی این رویداد به مشهد مقدس منتقل شد که این اقدام اعتراض هنرمندان هرمزگانی را به همراه داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان روز یک‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: با پیگیری‌های مستمر، این جشنواره دوباره در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

رضا کمالی زرکانی افزود: جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی متعلق به هنرمندان هرمزگان است.

وی ادامه داد: امسال دوباره این رویداد فرهنگی و هنری را با همکاری و همفکری اهالی هنری استان به بهترین کیفیت برگزار می‌شود.

۱۱ دوره پیشین این جشنواره دو سالانه در بندرعباس برگزار شد و اسفندماه ۹۷ برای نخستین بار خراسان رضوی به مدت چهار روز میزبان این جشنواره ملی در مشهد مقدس بود.

 

آیین پایانی دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک رضوی ۱۶اسفندماه سال ۹۷ با حضور هنرمندان و مسئولان در تالار اصلی مجتمع فرهنگی امام رضا(علیه‌السلام) برگزار شد.

این جشنواره از سری برنامه‌های بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(علیه‌السلام) است که هر دو سال یکبار برگزار می‌شود.

هیات انتخاب دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک رضوی ۲۲ اثر را از این تعداد برای حضور در بخش مسابقه شامل تئاتر کودک و نوجوان، تئاتر عروسکی و بخش جنبی برگزید.

 

آثار بخش تئاتر کودک و نوجوان این جشنواره شامل نمایش‌های ‘پدران، شاپرکها در خیابان، شادان در سرزمین جورابی، هویچ فزاینده، پینوکیو، عکاسخانه’ و آثار بخش نمایش عروسکی آن نمایش‌های ‘رویای کفش، توتوی امید، راز پیشانی سفید، زائر آب و سنگ، آرزوی بنفشه، بالتازار و غول بابا’ بودند.

منبع: ایرنا
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار