موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
214059
۰۴ اسفند ۱۳۹۸

اعضای برگزیده انجمن ادبی کانون گیلان، هم‌نشین ادیبان می‌شوند

چهار عضو نوجوان انجمن شعر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به دومین مهرواره شعر آفرینش این نهاد در تهران دعوت‌شدند.

به گزارش کودک پرس ، این مهرواره، روزهای ۶ تا ۹ اسفند ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران صورت‌می‌گیرد و ۹۰ عضو برگزیده انجمن‌های شعر سراسر کشور درآن شرکت خواهندداشت.

برپایه این گزارش، «ایلیا صفدری» و «نوریه گیتی‌بین» با مربی‌گری «طاهره نژادغلامی» از مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون رشت،  «حسین نیک» با مربی‌گری «لیلا خلقت‌پرور» از مرکز فرهنگی هنری کانون کوچصفهان و هم‌چنین، «کوثر حیدری» با هدایت «نوریه کریمی » از مرکز فرهنگی هنری کانون لنگرود، اعضای دعوت‌شده کانون پرورش فکری استان گیلان به این مهرواره به شمارمی‌روند.

این رویداد غیررقابتی که با شعار «آینده را باید ساخت» برگزارمی‌شود، نگاهی ویژه به فرصت‌سازی برای اعضای نوجوان ۱۴ تا ۱۸ سال کانون و اعضای ارشد ۱۸ تا ۲۱ سال دارد و حاضران در این مهرواره کشوری، ضمن هم‌نشینی با استادان به‌نام عرصه‌ی ادبیات و شرکت در نشست‌های تخصصی، به خوانش آثار می‌پردازند.

این درحالی‌است که با فراخوان دومین مهرواره سرود آفرینش در آبان ماه ۱۳۹۸، بیش از ۸۰ اثر به مرکز آفرینش‌های ادبی کانون گیلان ارسال‌شد و داوران استانی شامل: «حمیرا خدابنده»، « لیلا خلقت‌پرور» و «رقیه‌آزادنیا» به انتخاب آثار برگزیده با موضوع‌های «راه‌های زندگی بهتر و سالم‌تر»، «تمرین زندگی»، «حال خوش زندگی»، «آینده از نگاه نوجوانان» و «موضوع آزاد» و در بخش ویژه، با عنوان شعر طنز در تمامی قالب‌های شعر فارسی و معرفی آثار برتر به دبیرخانه این مهرواره در تهران اقدام‌کردند.

گفتنی‌است، پوستر دومین مهرواره شعر آفرینش این مهرواره که به همت معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صورت‌می‌گیرد، با حضور محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون، مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده، محمود گلزاری روان‌شناس و مدرس دانشگاه، مدیران و کارشناسان کانون رونمایی‌شد.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار