موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
213666
۲۷ بهمن ۱۳۹۸

«دختران آفتاب» نوجوان را آینده‌نگر می‌کند

فیاضی با توجه به نیاز سنین نوجوانی و جوانی به آموختن و کسب اطلاعات برای ساختن آینده‌ای روشن، از برگزاری جلسات آموزشی توانمندسازی نوجوانان در مدارس شهرستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، «داوود فیاضی» در همایش «دختران آفتاب» که در کتابخانه آیت الله محمدی گلپایگانی برگزار شد، با بیان اینکه برای توانمند سازی مهارت های نوجوان مجموعه جلساتی برگزار می شود، گفت: دوران جوانی و نوجوانی پایه و شروع اصلی زندگی است و نیاز به مهارت، تجربه و آگاهی دارد تا برای آینده، تصمیم مناسبی بگیرند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان با یادآوری اینکه داشتن اطلاعات یا عدم اطلاعات دلیل موفقیت یا ناموافق بودن شخص است، بیان کرد: دوست یابی، ازدواج و ادامه تحصیل نیاز به اطلاعات وجود دارد و این همایش یک شروع است که در صورت استقبال دانش آموزان، ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه برگزاری چنین همایشی با هدف توانمند سازی درخواست دانش آموزان شهرستان بوده است، افزود: نظرسنجی برای میزان اثر گذاری این همایش خواهیم کرد تا برنامه ریزی مناسب تری برای کارگاه های بعدی صورت گیرد.

«اشرف شریفی» در حاشیه این همایش گفت: کارگاه های آموزشی مهارت های نوجوان را به دانش آموزان متوسطه دوم در خصوص خود شناسی، حق شناسی، ارتباط با والدین، ارتباط همسالان برگزار خواهد شد.

مدیر هنرستان شهدای پتروشیمی با اشاره به اینکه این توانمندسازی نیاز به حداقل پنج کارگاه دارد، اظهار کرد: ادامه این جلسات در مدارس و تا انتهای سال تحصیلی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید براینکه کارگاه های آموزشی برای والدین نیز تشکیل خواهد شد، افزود: مهارت ارتباط با نوجوان، ارتباط با همسران به والدین آموخته خواهد شد و اولین همایش ویژه برخورد با همسران در ۲۴ بهمن ماه فقط برای کارمندان زن فرهنگی و سایر ادارات برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار