موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
213635
۲۴ بهمن ۱۳۹۸

انجمن قصه‌گویی شمال خوزستان در اندیمشک راه‌اندازی شد

انجمن قصه‌گویی شمال خوزستان طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استانی و محلی یکشنبه شب در یکی از کانون‌های پرورش فکری کودک و نوجوان اندیمشک راه‌اندازی شد.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خوزستان در این مراسم با تاکید بر تقویت استعدادهای فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان گفت: تقویت این قشر در ابعاد مختلف نیازمند برنامه ریزی دقیق است.

وحید کیانی افزود:اهمیت آموزش برای کودکان و نوجوانان بر کسی پوشیده نیست و لذا برنامه های آنها نیازمند حساسیت و ظرافت بیشتر است.
وی با تاکید بر اهمیت قصه‌گویی در رشد کودکان گفت: الگوپذیری از قصص قرآنی و تاثیر قصه‌های هزار و یک شب ایرانی بر زندگی نسل گذشته و قصه‌گویی پدربزرگها و مادربزرگها در کنار خانواده بر کسی پوشیده نیست.
وی به تشریح روند سیر و تکامل و اهمیت قصه‌گویی در کانون پرورش فکری پرداخت و گفت:جشنواره های قصه گویی با هدف تشویق و ترغیب علاقمندان مورد اهتمام قرار گرفته است.
کیانی گفت:فرهنگ،شناخت آن و کنشگران فرهنگی و تاثیر قصه و قصه‌گویی برفرهنگ جامعه نیازمند توجه جدی است.
وی از مسئولین اندیمشک به پاس حمایت از برنامه های این اداره کل تقدیر کرد.

 

این انجمن با محوریت احیای سنت قصه و قصه‌گویی، شهرستان های اندیمشک، دزفول و شوش را تحت پوشش قرار می دهد که در آن هر ماه کارگاه قصه گویی و آموزش شیوه های درست انواع قصه گویی با ابزار و بدون ابزار برگزار می شود.
شهرستان اندیمشک در شمال خوزستان واقع شده است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار