موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
213629
۲۴ بهمن ۱۳۹۸

اعزام وزنه‌برداران به قهرمانی آسیا در گرو رسیدن جواب دوپینگ

وزنه‌برداران نوجوان و جوان ایران در صورتی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند که جواب تست دوپینگ آنها مشخص شود.

به گزارش کودک پرس ، تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران از مدت ها پیش برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان آماده می شود. اعزام این تیم ابتدا در هاله ای از ابهام بود اما در نهایت تصمیم گرفته شد، تیم جوانان به صورت کامل  و نوجوانان با چهار وزنه بردار به مسابقات اعزام شوند. اما در حال حاضر مسئله ای که برای اعزام وزنه برداران به مسابقات وجود دارد بحث مشخص شدن نتیجه آزمایش دوپینگ این وزنه برداران است.

نادو ایران در در جریان رکورد گیری تیم ملی که دوم دی ماه در شهر کامیاران برگزار شد، از وزنه برداران تست دوپینگ گرفت اما هنوز جواب تست ها اعلام نشده است. فدراسیون هم اعلام کرده در صورتی که تیم اعزام می شود که جواب تست های دوپینگ بیاید.

با پیگیری انجام شده از سمت فدراسیون پزشکی ورزشی هم اعلام کرد  تست های دوپینگ وزنه برداران برای آزمایش به کلن آلمان ارسال شده اما هنوز جواب آن‌ها نیامده است.

 

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا ازبکستان ۱۳ تا ۱۹ فوریه (۲۴ تا ۳۰ بهمن) برگزار می شود و با توجه به اینکه  ایران در اولین روز ها نماینده ای ندارد بنابراین وزنه برداران تا جمعه فرصت دارند منتظر گرفتن جواب تست های دوپینگ باشند در غیر این صورت شاید وزنه برداران این رویداد را از دست بدهند.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار