2135
۳۱ مرداد ۱۳۹۵

بررسی رشد و تکامل ذهنی کودکان در مستند “خانه خورشید”

چگونگی مراحل رشد و تکامل کودکان، در مستند برنامه تلویزیونی «خانه خورشید» به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

به گزارش کودک پرس     سحر رضوی ابراهیمی تهیه‌کننده و طراح هنری مستند تلویزیونی «خانه خورشید» در خصوص این برنامه تلویزیونی گفت: «خانه خورشید» با هدف نمایش رشد و تکامل ذهن کودکان از دوران جنینی تا نوجوانی در ابعاد مختلف، به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

وی در ادامه بیان کرد: این برنامه می‌خواهد با روش‌های آموزشی صحیح زیر نظر کارشناسان و محققان، به کودکان و نوجوانان شناختی از اتفاقات اطراف و رشد انسانی بدهد.

ابراهیمی پیرامون ساختار مستند تلویزیونی «خانه خورشید» عنوان کرد: این برنامه، مستندی است 13 قسمتی که از سال 90 طرح و نگارش آن را به همت کارشناسان آقای حاتمی، دکتر ناصر باهنر، دکتر علوی و…  در بخش سیما فیلم آغاز کرده و تا پاییز 93 به اتمام رساندیم.

وی افزود: «خانه خورشید» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو است که پیش از این، در سال‌های گذشته چند بار از شبکه های مستند و چهار سیما پخش شده است.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه یک مستند، لوکیشن‌های متعددی دارد، اظهار داشت: تصویربرداری «خانه خورشید» با توجه به محوریتی که داشت، در فضاهای متعددی چون مهد کودک‌، مدارس، مجتمع‌های آموزشی و … انجام گرفته است. حتی برای بسیاری از بخش‌های آموزشی، فضایی را در استودیو طراحی کردیم تا بتوانیم مراحل آموزش و آزمایش رفتار کودکان را به صورت کارگاهی عملی نشان دهیم.

عوامل تهیه و تولید این مستند تلویزیونی عبارتند از:

کارگردان: مهدی گنجی، علی همرازفر، تصویربردار: مهدی حدادی، انیماتور: شیما گنجی و محمد طاهری و…

 

 

منبع:    باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار