موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
213367
۲۰ بهمن ۱۳۹۸

شهادت یک دختر بچه یمنی در الحدیده

مزدوران ائتلاف رژیم متجاوز سعودی یک دختر بچه یمنی را در الحدیده با شلیک گلوله مستقیم تک تیراندازان خود به شهادت رساندند.

به گزارش کودک پرس ، مزدوران ائتلاف رژیم متجاوز سعودی یک دختر بچه یمنی را در الحدیده با شلیک گلوله مستقیم تک تیراندازان خود به شهادت رساندند و دو کودک دیگر را نیز با گلوله های خمپاره زخمی کردند.

یک دختر بچه هشت ساله یمنی بر اثر اصابت گلوله های تروریستهای تک تیرانداز، در منطقه حیس در الحدیده به شهادت رسید. همچنین دو کودک دیگر و یک شهروند بزرگسال یمنی نیز بر اثر حملات خمپاره ای متجاوزان به شهرستان التحیتا در استان الحدیده زخمی شدند.

 

حسین شوقی خبرنگار المسیره در گزارشی از استان الحدیده گفت: این دختر بچه شهید «امة الله, عبده محمد معروف» نام دارد او تنها هشت سال سن داشت که هدف تک تیراندازان تروریست قرار گرفت و غرق در خون خود شد.
مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی, این کودک را در حالی به شهادت رساندند که این کودک در حال چراندن گوسفندان به خانواده خود در روستای عویس در ناحیه حیس استان الحدیده بود.

اهالی این روستا درد و رنج و اندوه زیادی را در مراسم تشییع دختر بچه شهید، تحمل کردند و با نهایت حزن و اندوه جسد کوچک این دختر بچه را به خاک سپردند.
پدر این دختر بچه «محمد سعید معروف» نام دارد. این دختر در حال بردن گوسفندان به چرا بود که تروریستها گلوله ای به سینه او زدند که باعث شد این کودک به زمین بیفتد من او را حمل کردم و به سمت پدرش بردم».

خبرنگار المسیره افزود: در تصاویری دیگری فریاد و گریه دختر بچه دیگری به نام ریماس عمار حماس را می شنوید. او تنها سه سال سن دارد. این دختر بچه بر اثر اصابت ترکش به دست چپش زخمی شده است. او به همراه برادر زخمی اش سلیمان، که او هم چهار سال سن دارد در روستای المخرس در ناحیه التحیتا در حال بازی بودند که گلوله خمپاره در منزلشان منفجر شد.
گلوله های مزدوران سعودی این دو کودک را به این بیمارستان کشانده است. این در حالی است که مزدوران سعودی جنایتهای خود را در هر منزلی از این ناحیه یمن مرتکب می شوند.

خبرنگار المسیره افزود : تجاوزهای مزدوران متجاوز سعودی در استان الحدیده رو به افزایش است. آنها درصدد هستند جان افراد بیگناه را تهدید کنند. آنها جنایتهای گسترده خود را که حد ومرزی ندارد همواره مرتکب می شوند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار