21329
۱۵ مرداد ۱۳۹۶

شش هزار و 83 کودک نیازمند کردستان در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می شوند

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان گفت: حامیان در سال گذشته از شش هزار و 83 کودک نیازمند مشمول طرح‌های اکرام ایتام و محسنین حمایت کردند.

هیوا رحیمی معاون کمیته امداد کردستان صبح امروز در جمع خبرنگاران استان گفت: طرح اکرام ایتام طرحی انسان‌دوستانه با هدف یاری و حمایت از کودکان بی‌سرپرست نیازمند و از موفق‌ترین طرح‌های کمیته امداد است.

وی بیان کرد: حامیان با حمایت از شش هزار و 83 کودک نیازمند مشمول طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در سال گذشته بیش از 8 میلیارد تومان به حساب آنها واریز کردند.

معاون کمیته امداد کردستان با اشاره به اینکه حدود 6 هزار حامی در ماه رمضان امسال در طرح اکرام ایتام و محسنین استان ثبت‌نام کردند، گفت: هم‌اکنون 20 هزار حامی از کودکان ایتام و محسنین نیازمند استان حمایت می‌کنند اما باز هم به‌دلیل نیازمندی‌ها و مشکلات مختلف این کودکان به حمایت بیشتر خیران نیاز دارند.

رحیمی افزود: حامیان ایتام تحت حمایت، علاوه بر پرداخت کمک ماهیانه، پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن، درمانی، جهیزیه و سایر نیازمندی‌های مختلف فرزندان معنوی خود هستند و به‌صورت ویژه و در حد توان مالی نسبت به حل این مشکلات مساعدت می‌کنند.

در طرح اکرام، حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، می‌تدواند با واریز ماهیانه حداقل 30 هزار تومان به حساب یتیم در این طرح مشارکت کند

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار