موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
213247
۱۷ بهمن ۱۳۹۸

چتر حمایتی کارکنان اداره کل امور مالیاتی بر سر ۸۱ کودک نیازمند سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۴۹ نفر از کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان سمنان باهدف دستگیری از کودکان نیازمند، در طرح اکرام ایتام و با نیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حامی ۸۱ کودک شدند.

به گزارش کودک پرس ، من و تو معصومیت‌های کودکانه‌‌شان را فراموش نکردیم. فراموش نکردیم که هستند کودکانی سرشار از احساس دوست داشتن و سرشار از انتظار نگاه و یا نوازش دستی از سر محبت هستند.

ما همگی گم نشدیم در هیاهوی زندگی و یادمان نرفت؛ عرش بیکران خداوندی که فرشتگان مقرب بر دوش می‌کشند که با همه عظمت و بزرگی‌اش در برابر اشک یتیم» به لرزه می‌افتد، من و تو آرام و آسوده از کنار این فرشتگان کوچک زمینی نگذشتیم.

شاید کودکان یتیم و بی‌سرپرست و یا بد سرپرست  از کسانی باشند که شروع زندگی را با مشکلاتی آغاز می‌کنند که خود در ایجاد آن دخیل نیستند اما  در مسیر راه زندگی باید با تلاطم‌های مختلفی روبه‌رو شوند که برای حل معضلات آن نیاز به یاری دارند.

این کودکان مانند دیگر فرشتگان زمینی هزینه خوراک و پوشاک، بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی و ورزشی و دارند که علاوه بر کمک‌های نقدی، حامیان این فرزندان را به‌عنوان کودکان معنوی خود قلمداد می‌کنند و حمایت‌های معنوی خود را این کودکان دریغ نمی‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: این بار ۴۹ نفر از کارکنان  اداره کل امور مالیاتی استان سمنان باهدف دستگیری از کودکان ایتام و محسنین در طرح اکرام ایتام استان سمنان  و با نیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حامی ۸۱ کودک شدند.

محسن مسعودیان راد خاطرنشان کرد:  در پی پویشی که کمیته امداد در سطح کشور برای جذب یک‌میلیون حامی تا پایان سال جاری طراحی کرده، تاکنون کارمندان، کارگران، دانشجویان، طلبه‌ها، اصحاب رسانه، کسبه، پزشکان، مهندسان، معلم ها و   همه اقشار  مردم نیک اندیش  این خطه از سرزمین به این پویش در استان سمنان پیوستند تا به کمک کودکان نیازمند بشتابند.

وی با اشاره به اینکه برای حمایت از این عزیزان به یاری ۱۴۰۰۰ حامی نیاز است تأکید کرد: با ثبت‌نام و پرداخت ماهانه مبلغ ۱۰ هزار تومان و یا هر مبلغ دلخواه دیگر می‌توانید در این پویش شرکت نمایید.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳، پایگاه اینترنتی  https://ekram.emdad.ir/  و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) از روش‌های ثبت‌نام در این طرح دانست و خاطرنشان کرد: مردم نیک‌اندیش استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس  https://portal.emdad.ir/در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به دست فرزندان نیازمند برسانند.

منبع: کمیته امداد

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار