موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
213204
۱۷ بهمن ۱۳۹۸

معرفی نماینده ناشران کودک برای مدیریت در نمایشگاه کتاب

دبیر انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان از معرفی نماینده انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان برای مدیریت این بخش کتاب کودک در نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، فتح‌الله فروغی دبیر انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان گفت: انجمن ما برای تعامل و همکاری با نمایشگاه کتاب تهران در دوره پیش‌رو، با وجود بی‌اعتنایی مدیریت نمایشگاه و وزارت ارشاد نسبت به توان مدیریتی ما، در نهایت تصمیم گرفت نماینده خود برای سرپرستی بخش کودک و نوجوان را معرفی کند.

وی افزود: در این‌زمینه روز گذشته نامه‌ای برای رئیس شورای برنامه‌ریزی و اجرایی صنف تنطیم و آقای مسعود گلابی به عنوان نماینده ما معرفی شد.

دبیر انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان در ادامه گفت: طی روزها و ماه‌های اخیر، دیدارهایی با رئیس نمایشگاه کتاب و نیز مشاور اجرایی معاونت فرهنگی داشتیم و خواستار این شده بودیم تا تجربه و توان حرفه‌ای انجمن در شئون مختلف نمایشگاه اعم از شورای سیاست‌گذاری و کمیته‌های مرتبط مورد توجه قرار بگیرد که متأسفانه این موضوع مورد پذیرش و توجه قرار نگرفت.

وی در پایان گفت: با وجود این‌که این‌مساله از سوی انجمن پذیرفته نبود، اما در نهایت تصمیم گرفتیم برای همدلی با مجموعه نمایشگاه و مخاطبان آن اقدام به معرفی نماینده خود برای مدیریت بخش کودک و نوجوان کنیم.

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار