موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
213195
۱۶ بهمن ۱۳۹۸

۲۶۰۰ نفر به تماشای «کلوچه دارچینی» نشستند/ «منگیا» در خانه تئاتر و «کلوچه جادویی» در فرهنگسرا ابن سینا

نمایش «کلوچه دارچینی» کار گروه‌ تئاتر مستقل طی 10 اجرای هفته اول خود میزبان بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ تماشاگر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شد.

به گزارش کودک پرس ، «کلوچه دارچینی» که از 3 بهمن کار خود را آغاز کرده، تاکنون 7 نوبت اجرای عمومی و 3 نوبت اجرای صبح خود را با حداکثر ظرفیت سالن پشت سر گذاشته و یکی از پر مخاطب‌ترین نمایش‌های روی صحنه بوده است.

این نمایش هر روز غیر از شنبه‌ها در ساعت 19 روی صحنه می‌رود، روز جمعه 18 بهمن به دلیل تقارن با وفات حضرت ام‌البنین در روز شنبه قبل از اذان مغرب و ساعت 16:30 اجرای خود را انجام می‌دهد.

«کلوچه دارچینی» با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی و بر اساس نمایش‌نامه مرد نان زنجبیلی نوشته دیوید وود تولید شده است. این نمایش صبح‌ها با هماهنگی قبلی برای مهدهای کودک و مدارس روی صحنه می‌رود. در این نمایش بازیگرانی همچون سیدجواد زیتونی، مریم کاظمی، هومن رهنمون، پریسا فلاح‌زاده، حسام کلانتری، مهراد زمانی، نازنین صفا، عرفان میدانلو، هایده حسین‌زاده، فاطمه خدابنده‌لو، زهرا روشن‌ضمیر، فربد تجویدی، سمیه بیگی، شادی کارآیین، نرگس صفامنش و مهدی رمضان‌زاده ایفای نقش می‌کنند.

در روند کسب تجربه کاری، تعدادی از هنرجویان و علاقه‌مندان نیز به عنوان کارآموزان مدیریت‌صحنه در این پروژه به فعالیت می‌پردازند که مدیسا قاضی، سبا کریمیان، مهرنوش شصتی، ساغر احمدی، اکرم هادیان، عاطفه خانی، کیانا کریمی، کامه وزیری،ا حمدرضا آقایی، سینا خدابخشی، مونا شریفی و حمید خسروی از آن جمله‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه تیوال نسبت به خرید بلیت‌های این نمایش اقدام کنند. شماره تلفن‌های گروه تئاتر مستقل 09190776098 و 09357408597 و تلفن ذخیره اجرا 09194346356 دیگر راه‌های ارتباطی مخاطبان و خانواده‌ها با گروه تئاتر مستقل هستند.

 

* بازیگران «مَنگیا» معرفی شدند

رویا بختیاری، حمیدرضا هدایتی، هدی آهنگر بازیگران نمایش منگیا، نوشته و کارگردانی سلما سلامتی اعلام شدند.
«مَنگیا» نام نمایشی است که سلما سلامتی نوشته و قرار است بعد از جشنواره تئاتر فجر در عمارت نمایشی نوفل لوشاتو روی صحنه برود. رویا بختیاری، حمیدرضا هدایتی، هدی آهنگر، عادل عزیزنژاد، رامتین ره انجام و داود ذاکری گروه بازیگران این نمایش را تشکیل می دهند.

پیشتر اعلام شد دستیار کارگردان سلامتی در این اثر محمدامین کارخانه‌چی، برنامه ریز: پریا پژواک و منشی صحنه: پارسا فریدونی است. بهزاد مرتضوی نیز انجام امور روابط‌عمومی و تبلیغات «منگیا» را عهده‌دار است.

این نمایش داستان گروه نمایشی است که قرار است نمایش شکسپیر را در یک آپارتمان روی صحنه ببرند، اما… منگیا از ۲۳بهمن ماه در عمارت نمایشی نوفل لوشاتو، واقع در خیابان حافظ، بعد از خیابان انقلاب، خیابان نوفل لوشاتو به روی صحنه خواهد رفت.

 

*«کلوچه جادویی» در فرهنگسرای ابن سینا

نمایش کودک شاد و موزیکال « کلوچه جادویی » به کارگردانی عباس قاصدزاده، بهمن و اسفند 98 از ساعت 18:30 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا به روی صحنه می رود.

این نمایش به نویسندگی زینب اسدی و عباس قاصدزاده، داستان دسته‌ای از حشرات است که در برکه ای در کنار یک وزغ زندگی می‌کنند و با اعتماد به وزغ او را برکه دار خود کرده‌اند اما بعد از مدتی با کم شدن آب برکه و بهم ریختن نظم برکه اتفاقات عجیبی میافتد… افشین زعیم، عباس قاصدزاده، مونا کوشش، ریحانه حاجی آبادی، دلیر کریمی و سوگند قاصدزاده در کلوچه جادویی هنرنمایی می کنند.

علاقمندان می توانند برای تماشای نمایش به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس ابتدای ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای رزرو و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09335132146و 88366366 تماس بگیرند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار