موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
213178
۱۶ بهمن ۱۳۹۸

دادگاه قاتل اسلام هراس متروی اورگان آغاز شد

متهم قتل دو مسافر در قطار متروی اورگان که قصد داشت به دو دختر نوجوان حمله کند و دو نفر را با ضربات چاقو به قتل رساند تشکیل شد.

به گزارش کودک پرس ، ویدئوها و تصاویر دوربین های مداربسته که از یک حادثه اسلام هراسی در قطار متروی ایالت اورگان در آمریکا در سال ۲۰۱۷ ضبط شده بودند، جنایت یک نژادپرست آمریکایی را در دادگاه افشاء کردند.

جرمی کریستین که در مترو قطار به دو دختر نوجوان مسلمان حمله کرده بود، ریکی بیست ۵۳ ساله و تالیسین نمکای میچ ۲۳ ساله را که می خواستند از این نوجوان حمایت کنند به قتل رسانده و قصد کشتن میکا فلچر را داشت ، در زمان جنایت ۲۱ سال داشته است. وی همچنین به ارعاب نژادپرستانه و غیرقانونی علیه دو دختر نوجوان در مترو قطار متهم شده است که یکی از آنان حجاب داشته است.

دادگاه وی که هفته گذشته برگزار شد، شواهد و مدارک زیادی را داشت و چندین فیلم (که به ندرت با چنین وضوح و شفافیتی در پرونده های قتل وجود دارند) از جنایت او منتشر شده و شاهدان نیز علیه وی شهات دادند. انتظار می رود محاکمه تا پایان فوریه ادامه داشته باشد.

این مرد در فیلم ها دیده می شود که در قطار نشسته و درباره مسلمانان، یهودیان و آزادی بیان فریادهای نژادپرستانه سر می دهد.  سپس وقتی دو مسافر سعی می کنند از او فیلم برداری کنند، با چاقو به آن ها حمله می کند مسافران وحشت زده فرار می کنند. در فیلم ها دیده می شود که حمله وحشیانه ۱۲ ثانیه به طول انجامیده و وی چندین بار از ناحیه سر و گردن به مقتولین چاقو زده است. کف قطار با خون پر شده و مسافران سعی می کنند به قربانیان کمک کنند.

قاتل نژادپرست از قطار فرار کرده که چندین خیابان دیگر پلیس به وی رسیده و او را دستگیر کرده است. وکلای مدافع مدعی شده اند که وی قربانیان را در دفاع از خودش چاقو زده است، اما شواهد گواه چیز دیگری هستند.

منبع: خبرگزاری حوزه
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار